У МОУ пояснили, чому застосунок «Резерв+» може видавати некоректні дані й помилки
Про це у Фейсбуці поінформувала заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко, відповідаючи на питання, що робити військовослужбовцям, які мають статус "в розшуку" у застосунку "Резерв+" і чому так сталося, передає Укрінформ.
"Якщо ви все ж завантажили застосунок і побачили статус "в розшуку", це означає, що ТЦК не встиг оцифрувати ваші дані. Ви або ж найближчі члени родини можуть звернутися до територіального центру і надати необхідні документи — паспорт, податковий номер, військовий квиток та довідку про зачислення на військову службу", - зазначила вона.
За її словами, у деяких країнах цей застосунок ще може бути недоступним: "маркетам треба декілька днів на обробку будь-яких змін".
"Команда вирішує це питання. У найближчі дні застосунок буде доступним, як на Android, так і на iOS. І всі встигнуть оновити дані до 16 липня", - запевнила заступниця глави Міноборони.
Черногоренко заявила, що невійськовозобов'язаним жінкам не потрібно завантажувати "Резерв+".
Вона закликала усіх, хто не є військовозобов'язаними, призовниками та резервістами, не завантажувати цей застосунок.
"Ми розуміємо, що зараз є величезна цікавість до продукту. Але кількість запитів на авторизацію є рекордною. Тому це може спричиняти зайве навантаження на сервери та збої", - йдеться у її дописі.
За її словами, цей застосунок забезпечує прозорість та відкритість щодо даних, які знає про особу держава і які містяться в реєстрі "Оберіг".
"Помилки — наслідок людського фактору. Таке періодично трапляється, коли інформація з паперових карток вручну переноситься до реєстру. Рекомендуємо звернутися до ТЦК, у якому ви стоїте на обліку, щоб виправити помилки", - зазначила заступниця міністра оборони.
Черногоренко порекомендувала громадянам у разі питань щодо роботи сервісу звертатися до їхньої служби підтримки.
Станом на 18.30 20 травня в застосунку "Резерв+" уточнили свої дані 623 тисячі військовозобов’язаних, призовників та резервістів .