На екстрений номер 112 надійшли вже понад 1,7 мільйона звернень

На екстрений номер 112 надійшли вже понад 1,7 мільйона звернень

Укрінформ
На єдиний телефонний номер для повідомлень про надзвичайні ситуації "112" надійшли вже понад 1,7 млн викликів, переважна більшість з них належала до компетенції поліції.

Про це повідомило Міністерство внутрішніх справ, передає Укрінформ.

У МВС нагадують, що за номером 112 можна викликати одразу декілька екстрених служб.

"Це значно пришвидшує процес реагування, а відтак підвищує рівень безпеки громадян", – зауважили у відомстві.

Наголошується, що фахівці лінії володіють іноземними мовами.

Також вони приймають виклики жестовою мовою в режимі відеодзвінка. На сьогодні опрацьовані вже близько 14,3 тисячі таких звернень.

Наразі номер доступний для жителів Києва та Київської області, а також Вінницької, Житомирської, Львівської, Волинської, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької, Чернівецької, Івано-Франківської, Закарпатської, Черкаської та Чернігівської областей.

Читайте також: На Київщині повноцінно запрацювала телефонна служба 112

"Працюємо над тим, щоб масштабувати роботу лінії і запустити її в інших регіонах", – заявили в міністерстві.

Як повідомляв Укрінформ, у вересні 2022 року Верховна Рада ухвалила законопроєкт, яким запропоновано зробити номер 112 єдиним для надання екстреної допомоги громадянам. У липні 2023-го служба 112 повноцінно запрацювала в Києві.

Поширити роботу служби 112 на всю територію України планується до кінця 2024 року.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-