Укрзалізниця у I півріччі отримала майже 8,2 тисячі звернень щодо загублених речей

Укрзалізниця у I півріччі отримала майже 8,2 тисячі звернень щодо загублених речей

Укрінформ
У січні-червні 2024 року АТ "Укрзалізниця" отримало майже 8,2 тис. звернень від пасажирів щодо пошуку загублених речей.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба компанії у Телеграмі.

"У січні-червні цього року пасажири 8188 разів звертались до контакт-центру Укрзалізниці з проханнями знайти загублені речі — це майже вдвічі більше, ніж за той же період минулоріч", - йдеться у повідомленні.

Укрзалізниця зазначає, що близько 70% речей, забутих у поїздах під час мандрівки, залізничники знаходять і повертають власникам.

Компанія також назвала найцікавіші речі, які пасажири губили у поїздах. Туди увійшли: іграшковий олень 120 см заввишки, пакет з 8 палками ковбаси, торти, паспорт на імплант, відро полуниці, смичок від скрипки в блакитно-бірюзовому рушнику.

Читайте також: Кількість пасажирів далекого сполучення зросла на 23% - Укрзалізниця

Пасажири часто гублять гаманці, телефони, зарядні пристрої, ноутбуки, документи, годинники, прикраси та ключі.

"Тож перед закінченням поїздки радимо подивитись, чи на ввіреному їм місці всі діадеми з діамантами, номерні знаки та ліцензії на продаж алкоголю, які можна було випадково залишити в поїзді", - радять в Укрзалізниці.

Якщо пасажир все ж забув у потязі якісь речі, залізничники просять описати її за формою у сервісі пошуку загублених речей.

Як повідомляв Укрінформ, АТ "Укрзалізниця" від початку року перевезла більш як 20,6 млн пасажирів у приміському сполученні, найбільший пасажиропотік зафіксований у столичному регіоні. Кількість пасажирів далекого сполучення становила 1,1 млн.

Фото ілюстративне

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-