Цьогоріч гаряча лінія Ветеранського фонду отримала понад 14,5 тисячі звернень
Про це повідомила виконувачка обов’язків виконавчого директора Українського ветеранського фонду (УВФ) Ніна Роговець в інтерв'ю Укрінформу.
«Загалом за час роботи проєкту ми отримали понад 37 тисяч звернень. Від початку цього року – понад 14,5 тисячі звернень. Це не лише кризова підтримка від психологів, а й юридична допомога», - сказала Роговець.
Вона зазначила, що ветеранів цікавлять юридичні питання, питання повʼязані з працевлаштуванням, відкриттям бізнесу, соціальними виплатами. Серед найбільш поширених – отримання житла чи компенсації за належне до отримання житло, проходження ВЛК/МСЕК, отримання статусу учасника бойових дій, користування ветеранськими пільгами та інше.
За її словами, в процесі повернення до цивільного життя в багатьох виникають труднощі в сім'ї, подолати які легше з допомогою психологів.
«Люди здебільшого звертаються в кризових станах, коли не можуть самотужки впоратися зі стресом, своїми емоціями, тож було, що психологи лінії запобігали суїцидам, викликали швидку допомогу, навіть вночі, щоб уникнути фатальних наслідків», - підкреслила Роговець.
Як повідомлялося, 27 червня 2022 року запрацювала безкоштовна гаряча лінія кризової допомоги та підтримки від Українського ветеранського фонду (УВФ).
Ветерани та члени їхніх родин можуть отримати на гарячій лінії невідкладну емоційну підтримку, кризову допомогу, першу психологічну допомогу. Послуги надають фахові психологи, кризові психологи.
Ініціатива реалізується Українським ветеранським фондом Мінветеранів за підтримки Українського фонду швидкого реагування IREX та Державного департаменту США.