Торік українці частіше скаржились на неякісні товари з інтернет-магазинів та комунальні послуги
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Так, серед усіх звернень від громадян пропозицій було 27 (близько 1% від загальної кількості), заяв - 4078 (71%), а скарг - 1617 (28%).
Водночас найбільше звернень надійшло поштою (зокрема електронною) — 4618, через органи влади – 395, від інших органів, установ та організацій – 709.
У відомстві зауважили, що левова частка звернень стосувалася питань захисту прав споживачів щодо придбання неякісних непродовольчих товарів через інтернет-магазини та надання неналежної якості житлово-комунальних послуг.
“У зверненнях, які порушувалися громадянами щодо якості продуктів та їх безпечності для здоров’я споживача, піднімалися питання щодо інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вміст у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції, недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включаючи рекламу та маркетингову діяльність)”, - йдеться у повідомленні.
Крім того, збільшилося надходження звернень щодо перетину державного кордону із домашніми тваринами, у зв'язку із введенням воєнного стану в Україні.
Заступник голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Держпродспоживслужби Сергій Захарін зауважив, що для кращого захисту прав та інтересів громадян використовуються сучасні цифрові технології та сервіси електронної демократії.
Як повідомлялось, уряд з 2025 року поновив планові перевірки нехарчової продукції, які були тимчасово призупинені на період дії воєнного стану, а також державний контроль нехарчової продукції митними органами.