В Україні вперше відбудеться Міжнародна конференція зі спортивного маркетингу
26-27 квітня в Україні вперше відбудеться Міжнародна конференція зі спортивного маркетингу. Захід проводитиметься у новому сучасному конгрес-центрі Chalet Equides (передмістя Києва – Лісники). Про це повідомляє Укрінформ.
Міжнародна конференція зі спортивного маркетингу, яка збере зірок світового спорту, спортивних менеджерів, топ-менеджерів глобальних компаній і національних брендів, проаналізує досвід використання спорту, як ефективної комунікаційної платформи і запропонує, як впровадити кращі практики в Україні.
Спортивний маркетинг вперше обговорюватиметься в нашій країні у настільки «зірковому» складі. Володимир Кличко, Еліна Світоліна, Андрій Шевченко та Ганна Різатдінова – амбасадори конференції, які долучаться до діалогу.
«Ключові завдання конференції – показати головні інновації в спортивному бізнесі, проаналізувати кращі практики на ринку спорту та вкотре нагадати про необхідність підтримки спорту меценатами, благочинними організаціями та державою. Наголошую, Україна вперше прийматиме такий представницький форум, на який приїдуть понад 30 топових світових спікерів зі спортивного маркетингу», - розповів Укрінформу виконавчий директор конференції Олег Стрельников.
Одна з ключових тем конференції – спонсорські програми й інвестиції в спорт. Учасники заходу дізнаються про підходи до роботи зі спонсорами, дієві інструменти прискорення повернення інвестицій, а також матимуть можливість безпосередньо поспілкуватися з потенційними інвесторами.
На конференції виступатимуть провідні експерти в галузі спортивного маркетингу, досвідчені спортсмени та топ-менеджери провідних організацій та брендів із різних країн. Зокрема, до діалогу долучаться керівники глобальних компаній: CEO компанії Top Five Management Стефан Гуров, голова відділу комунікацій Global Sports Innovation Center powered by Microsoft Софія Гончарова, СЕО компанії RESULT Sports Маріо Лео, керівник Digital/CRM проектів футбольного клубу «Баварія» Бенджамін Стін.
Крім того, розвиток благодійних проектів є традиційним питанням для великих компаній, зокрема тих, що відвідають конференцію. Саме тому справа меценатства у спорті стане частиною програми, а модератором цієї панелі стане Фонд Кличко.
Про підтримку спорту в Україні розповідатимуть: представник ТМ Parimatch Вадим Місюра, власник компанії Klitschko Ventures Володимир Кличко, представник клубу ФК «Шахтар» Андрій Бурлаков, керівник відділу продажів Delta Sport у країнах СНД Арман Татарян, CEO компанії Intertop Ukraine Сергій Бадрітдінов і CMO Intertop Ukraine Валерія Толочина та інші.
Формат роботи конференції максимально орієнтований на нетворкінг, розвиток ефективної комунікації між професійною спортивною спільнотою та бізнесом. Так, окрім основної програми заходу протягом першого дня конференції працюватиме секція Business Speed Dating, де молоді спортсмени, клуби, а також стартапи зможуть презентувати свої можливості потенційним інвесторам, спонсорам та агентам. А другий день пройде у форматі неформального спілкування. Усі присутні зможуть взяти участь у дружніх турнірах з гольфу, спортивної стрільби та покеру.