Туристи розповіли, чим їх приваблює Луцьк

Туристи розповіли, чим їх приваблює Луцьк

Укрінформ
Мандрівники, які побували в Луцьку, оцінили туристичну привабливість міста на 4,34 бала з 5 можливих і готові рекомендувати відвідати місто рідним.

Про це свідчать результати маркетингового дослідження, яке у четвер, 15 березня, презентували в обласному центрі Волині, повідомляє ділове інтернет-видання "Конкурент"

"Чому варто відвідати Луцьк? Бо туристам тут добре. Загальний індекс туристичної привабливості становить 4,34, де 5 є максимальною оцінкою. Їм запропоновано було оцінити 18 туристичних показників. Це і архітектура, транспорт та інші", – розповіла соціолог Мар'яна Малачівська-Данчак.

Під час дослідження, яке проводили фахівці зі Львова й Відня (Австрія), було опитано 400 респондентів віком від 18 років. Соціологи визначили, що у Луцьк 11,1% відвідувачів приїздять з-за кордону, а 89% – українці. Найбільше серед українських туристів киян.

За результатами опитування, 71% туристів подобаються відносно невисокі ціни в луцьких ресторанах, готелях, те, що є орієнтація на вітчизняного туриста. Гості зазначали, що їм імпонує спокій на вулицях, а також те, що немає великої кількості туристів. Багато говорили про безпеку, гостинність місцевих жителів. Приваблюють мандрівників і джазовий фестиваль, культурні події, байкерські злети, воркшопи й інше.

Читайте також: Туристи зможуть "почути" луцькі атракції

Суто в Луцьк туристи переважно не приїздять, а поєднують цю подорож з іншими місцевостями. Першочергова ціль приїзду в Луцьк – відпочинок (72%), кожен п'ятий  турист приїжджав до міста в робочих, 16% – у бізнесових справах.

Найбільша категорія туристів віком до 20 років. Чим старший турист, тим меншою є, за спостереженнями соціологів, його частка в загальній структурі туризму. Крім того, дослідження показало, що 47% туристів – чоловіки, жінок-туристок - 53%. Більшість з них є працівниками, 21% – студенти, 5% – пенсіонери.

Зазначається, що 91% гостей міста готові рекомендувати відвідати Луцьк рідним та близьким.

Читайте також: Луцьк витратить на туризм 1,5 мільйона гривень

"На думку туристів, потрібно більше інформації про місто Луцьк. Туристам дуже подобається замок Любарта, але потрібно працювати над його привабливістю", – сказала Мар'яна Малачівська-Данчак.

Економічний ефект від туризму, за результатами дослідження, становить 262 мільйони гривень.

Як зауважила начальник управління розвитку туризму та промоції міста Катерина Теліпська, дослідження показало, що Луцьк – місто спокійне, що можна використати. За її словами, історичні міста завжди будуть у виграші. Тож тут планують створити свій унікальний туристичний продукт.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-