Китайських туристів приваблює архітектура й храми Києва
Як повідомив у коментарі Zruchno.Travel начальник Управління туризму та промоцій Київської міськдержадміністрації Антон Тараненко, на організацію заходу не було витрачено коштів з міського бюджету.
"Хотів би подякувати "Київській туристичній асоціації", адже адміністрація міста виступала в цей раз тільки партнером і з міського бюджету не було витрачено жодної копійки на організацію. Мені здається, що такі ініціативи бізнесу можуть принести великі результати. Якщо кожен з туроператорів, які прибули сьогодні на воркшоп, привезе хоча б по три групи в цьому році (близько 1200 осіб), то всі інвестиції окупляться сповна. Думаю, що результат заходу ми обов’язково побачимо", – зазначив Тараненко.
За його словами, туроператори з Китаю найбільше цікавилися монументальними об’єктами архітектури, храмами й гастрономічними принадами столиці.
"Якщо говорити про туристичні об’єкти, то їм дуже цікава Батьківщина-мати, наші монументальні споруди. Крім того, їм цікава храмова архітектура. Вони не сприймають церкви як релігійні об’єкти, а найперше як місця, які можуть характеризувати культуру й побут нашого народу. Ну і, звичайно, гастрономія. Китайці люблять український борщ, вареники – наша кухня трохи схожа на їхню кухню", – додав Тараненко.
Як підкреслила під час відкриття воркшопу голова підкомітету Верховної Ради з туризму Анна Романова, для розвитку в’їзного туризму в Україну з Китаю необхідно реалізувати кілька проектів. Зокрема, скасувати візи для тих китайців, які вже мають відкриті шенгенську або американську, або британську візи, відкрити нові авіарейси Шанхай - Київ, Пекін - Львів, Шанхай - Львів, дати китайцям інформацію про Україну та її туристичний продукт (сприяти зйомкам фільмів, реаліті-шоу, програм за участю китайських зірок).