У Києві встановили навігаційні карти для туристів
Про це під час прес-конференції сказав начальник управління туризму і промоцій КМДА Антон Тараненко, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Ми розуміємо, що зовнішня реклама, насамперед для внутрішнього туриста, є дуже показовою. Українець здебільшого бачить рекламу з зовнішніх носіїв. Тому ми раді, що компанія BigBoard зробила нам пропозицію розмістити карти з туристичною інформацією на носіях рекламної продукції. Уже з цього місяця ми маємо більше 50 площин по Києву з туристичною навігацією і з головними туристичними пам'ятками. Тобто, ми зробили так, щоб туристи, які приїжджають до міста, мали можливість орієнтуватися по столиці", - сказав Тараненко.
Він зазначив, що інформаційні карти розміщено, зокрема, на зупинкових комплексах. Вони підсвічуються в нічний час.
"Є можливість навіть у нічний час туристу, який прогулюється Києвом, дізнатися про те, як дістатися до тієї чи іншої локації", - додав він.
Крім цього, за його словами, наступним проектом може стати популяризація Києва у різних містах України.
"Ми популяризуємо Київський марафон, фінал Ліги чемпіонів, фестивальні події; це можуть бути як внутрішні міські події соціального значення, так і комерційні події, але головна мета - ми всіх запрошуємо у столицю", - розповів він.
Тараненко нагадав, що за 2017 рік Київ відвідало більше 4 млн туристів.
"1,6 млн - це були іноземні туристи і майже 2,5 млн внутрішні туристи", - додав він.
Фото: Антон Тараненко/Facebook