Фахівці працюють над брендом "Українські Карпати"
Про це під час панельної дискусії "Сталий розвиток туризму у Карпатах: від візії до практичного втілення" в межах ІІІ Форуму місцевого розвитку в Трускавці заявив президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга, передає кореспондент Укрінформу.
"Напрацювання спільного бренду зараз триває спільно з обласними державними адміністраціями та туристичними агенціями чотирьох областей", - сказав Ліптуга.
Загалом учасники форуму обговорили розвиток туризму в Карпатах. І перший заступник голови Львівської обласної ради Андрій Білоус наголосив, що облрада ухвалила Програму розвитку гірських територій, яка забезпечує соціально-економічний розвиток карпатського регіону, зокрема туристичної галузі.
У свою чергу народний депутат Микола Княжицький презентував проект створення музейно-просвітницького Центру міжкультурного діалогу імені Вінценза в селі Криворівня Верховинського району.
"Кожен район Карпат є особливим, і всюди по-різному живуть люди, але Карпати насправді об’єднують усіх", – сказав він.
Заступник міського голови Ужгорода Олександр Білак підкреслив, що у вересні в обласному центрі Закарпаття відбудеться перший кінофорум, присвячений можливостям розвитку Карпат.
"Можна збудувати готель, заасфальтувати до нього дорогу й чекати туриста, але він туди не поїде, тому що шукає ідентичності. Саме тому ми зараз робимо ставку на відродження традицій виноробства в Ужгороді", – повідомив Білак.
Як повідомляв Укрінформ, 21 червня в курортному місті Трускавець Львівської області відкрився ІІІ Форум місцевого розвитку, на який завітали понад 400 гостей з усієї України та з-за кордону. Захід триватиме три дні.