Укрзалізниця майже половину квитків продає онлайн
Про це повідомляє прес-служба Укрзалізниці.
"З початку 2018 року через інтернет-сервіси пасажири придбали понад 14 млн квитків. Загалом з початку впровадження послуги реалізовано через всесвітню мережу 70 млн квитків. Наразі через електронні канали клієнти Укрзалізниці купують близько 50 % квитків від загального продажу, тоді як ще у 2011 році, коли було впроваджено оформлення квитків через офіційний сайт компанії, цей показника сягав лише 1 %", - йдеться у повідомленні.
В Укрзалізниці нагадали, що онлайн-квитки можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім деяких додаткових. На додаткові поїзди та міжнародні поїзди, що курсують у сполученні з країнами СНД, пасажири в режимі онлайн можуть оформити й оплатити проїзд, після чого отримають бланк замовлення на електронну пошту, і його необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток. Квитки через Інтернет також можна оформити на 31 регіональний поїзд і на міжнародні поїзди № 705 та № 715 Київ - Перемишль, № 751/752 Здолбунів - Холм, № 735/736 Одеса - Перемишль і № 753/754 Ковель - Холм.
При оформленні квитків через Інтернет пасажир може самостійно обрати потрібний поїзд, тип вагона й місце. Також пасажир може обрати вагон із кондиціюванням.
Квиток, оформлений через Інтернет, практично неможливо загубити - його можна друкувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту пасажира.
Для придбання квитків онлайн пасажири можуть скористатися офіційним сервісом Укрзалізниці.