Wizz Air зробить жорсткішими правила перевезення ручної поклажі

Wizz Air зробить жорсткішими правила перевезення ручної поклажі

Укрінформ
Угорська лоукост-авіакомпанія Wizz Air з 1 листопада 2018 року змінить політику безкоштовного перевезення ручної поклажі, зменшивши габарити речей, перевезення яких включено до вартості квитка.

Про це повідомляє avianews.com

"Нова політика передбачає, що пасажири, які не купили пріоритетну посадку, зможуть взяти на борт тільки невеликий предмет з габаритами до 40х30х20см. У разі, якщо мандрівник візьме з собою сумку більшого розміру, її необхідно буде за гроші здавати в багаж", – йдеться в публікації.

Зараз пасажир без пріоритетної посадки з ручною поклажею з розмірами до 55х40х23 см має здавати її в багаж, проте плата за це не стягується.

Мандрівники, які купили пріоритетну посадку, після вступу в силу нових правил, як і раніше зможуть брати в салон літака один основний предмет з габаритами до 55х40х23 см і додатковий з розмірами до 40х30х20 см.

Читайте також: Wizz Air скоротила час безкоштовної онлайн-реєстрації

Одночасно з анонсуванням нових правил Wizz Air ввів нову норму платного перевезення багажу 10 кг з ціною перевезення від 7 євро.

Як компенсацію за незручності пасажирам, які встигли купити квитки до 10 жовтня на рейси після 1 листопада і не сплатили за послугу пріоритетної посадки, Wizz Air безкоштовно додасть в бронювання безкоштовне перевезення 10 кг багажу. Пасажирам, які оплатили перевезення багажу за аналогічним бронювання, безкоштовно додадуть у квиток пріоритетну посадку.

Нові правила в Wizz Air анонсували через кілька тижнів після того, як аналогічні правила запровадив інший лоукост – Ryanair. Обидва авіаперевізники аргументували зміну політики необхідністю зменшити затримки рейсів, пов'язані з опрацюванням ручної поклажі.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-