Кам’янець-Подільський визначився з новою туристичною концепцією
Це визначено в туристичній концепції, яка отримала назву "Кам’янець на Поділлі – український колорит", заявила директор департаменту гуманітарної політики міської ради Альона Кузема, повідомляє Zruchno.Travel.
"Щороку ми придумуємо нову туристичну концепцію, яку беруть на озброєння і представники турбізнесу. Індустрія гостинності в 2019 році заявить новий тренд через слоган: "Кам’янець на Поділлі – український колорит". Ми будемо пропонувати нашим гостям відкрити для себе Кам’янець-Подільський не тільки як симбіоз семи народів, культур, традицій і звичаїв, а як саме подільський регіон – його кухню, звичаї і його дух", – сказала Кузема.
За її словами, концепція буде презентована в день відкриття туристичного сезону.
Зазначається, що в Кам’янці-Подільському вже розробили календар туристичних подій на 2019 рік. Загалом наступного року буде проведено 37 фестивалів, свят і масових шоу, серед яких, як традиційні заходи (фестиваль повітроплавання "Золота Омега", фестиваль історичної реконструкції Schola militaria, Міжнародний військово-історичний фестиваль "Остання столиця", День міста Кам’янця-Подільського та інші), так і абсолютно нові (фестиваль "Тріумфальна арка").
Директор департаменту гуманітарної політики міськради також зазначила, що у 2019 році в Кам’янці-Подільському буде приділятися багато уваги відновленню і реконструкції туристичних об’єктів міста. На цю мету, а також на промоцію туристичних можливостей міста в 2019 році виділять понад 3,5 мільйони гривень, що на 1,5 мільйона більше, ніж у минулому.