Ukraine NOW: у Львові журналісти та експерти обговорили просування бренду
Захід пройшов у рамках прес-туру, організованого Київським прес-клубом за підтримки Міністерства інформаційної політики, повідомляє кореспондент Укрінформу.
Під час панелі представники експертних кіл Львова, журналісти європейських ЗМІ та експертна група з Києва обговорили туриститичний потенціал бренду "Україна", комунікаційну стратегію ефективного позиціонування культурно-туристичної сфери України в умовах інформаційної війни, а також те, як саме підвищити інтерес та підкреслити безпечність подорожей європейських туристів до нашої держави.
Як зазначив представник Державного підприємства «Центр захисту інформпростору України» Михайло Загоровський, ідеї прес-турів для журналістів не є чимось новим для України.
"Це хороша можливість показати європейським журналістам нашу історію, культуру, гостинність, щоб вони переконались у цьому з власного досвіду, побачили все самі" - сказав він.
Але важливіша мета таких прес-турів - це посилення інформаційної безпеки України. "Дуже важливо для України, щоб всі події, які відбуваються у нас, відображались об'єктивно, не через призму перекручених фактів, фейкових історій, а саме через погляди європейських журналістів, які приїхали в Україну і після повернення до своїх країн розказали своїм громадянам про те, що побачили на власні очі", - сказав Загоровський.
За його словами, не лише Україна зацікавлена в цьому, а й кожна країна, яку тут представляють європейські журналісти.
"Тому що достовірна інформація - це ключовий фактор в забезпеченні інформаційної безпеки".
Участь у прес-турі беруть журналісти з Польщі, Латвії, Єгипту, Естонії, Сербії та України.
У Львові журналісти та експерти обговорили просування бренда Ukraine NOW/Фото: Марина Ключківська, Укрінформ