Укрзалізниця знову констатує сплеск ажіотажного попиту на квитки
Про це повідомляє прес-служба АТ "Укралізниця".
"Упродовж 4 грудня 2018 року було оформлено 244 тисячі місць для проїзду у пасажирських поїздах, із них 148 тисяч квитків (61 % від загальної кількості) - пасажири придбали через інтернет, решту - у залізничних касах. Разом з тим, Укрзалізниця сьогодні, 5 грудня, знову констатує сплеск ажіотажного попиту, що засвідчує робота порталу booking.uz.gov.ua", - йдеться в повідомленні.
Укрзалізниця закликає пасажирів зважено підходити до процесу купівлі квитків на поїзди, адже станом на 5 грудня, за інформацією компанії, у наявності місця на поїзди у передсвяткові дати на найпопулярніші напрямки.
В УЗ запевнили, що докладають максимум зусиль для забезпечення пасажирських перевезень на новорічно-різдвяні свята. Наразі відкрито продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня, і пасажири активно їх розкуповують.
У компанії зауважили, що завдяки онлайн-системі Укрзалізниці пасажири можуть обрати квитки з пересадкою, якщо місця на прямі поїзди відсутні.
Однак після реалізації усіх квитків на цілорічні поїзди Укрзалізниця почне продаж проїзних документів на додаткові. Очікується, що цього святкового сезону таких буде призначено не менше 30.
В компанії також зазначили, що подібна активність купівельного попиту спостерігалася влітку 2018 року, коли за одну добу пасажири придбали понад 176 тис. квитків на поїзди. Для порівняння - у середньому за добу оформлюється близько 149 тисяч місць, причому більше половини квитків 77 тисяч (52 %) - через інтернет.
В УЗ нагадали, що в разі, якщо заявлена операція в онлайн-системі booking.uz.gov.ua, що здійснювалася 4 грудня у години пікового навантаження на систему, залишилася без результату, клієнтам необхідно звернутися з відповідною інформацією у встановленому порядку за телефоном (044) 591-19-88, електронною адресою booking@uz.gov.ua або Skype uz_booking.
Як повідомляв Укрінформ, 4 грудня Укрзалізниця відкрила продаж квитків на поїзди, що відправляються після 20 грудня. В результаті навантаження на онлайн-систему продажу квитків booking.uz.gov.ua зросло у 6 разів. Спостерігалися випадки, коли після здійснення оплати клієнти не одержували підтвердження трансакції та надходження квитка на електронну пошту. Для гарантування здійснення операцій клієнтських платежів до стабілізації роботи системи фахівці Укрзалізниці наклали певні обмеження на кількість таких онлайн-операцій. Згодом ввечері Укрзалізниця повідомила, що роботу її онлайн-сервісу стабілізовано.