Львів представив на виставці у Берліні туристичні можливості
Про це кореспондентові Укрінформу розповіла заступник начальника управління туризму департаменту розвитку Львівської міської ради Галина Гриник на полях Міжнародної туристичної виставки ITB-2019, що проходить в Берліні.
«Торік місто прийняло 2,2 мільйона туристів, з яких 57 відсотків - іноземні», - повідомила Гриник.
Вона зазначила, що порівняно з 2016 та 2017 роками, коли було 2,6 млн туристів, це деякий спад, і пояснюється він введенням наприкінці року воєнного стану. Однак зараз тенденція до зростання повертається. До того ж збільшується час перебування туристів у місті, особливо це відноситься до туристів з Китаю, США і Великої Британії, зазначила Гриник.
Найбільше туристів до Львова приїжджає з Польщі (16,6% від загального числа закордонних гостей), Білорусі (7,1%), Туреччини (5,8%), Німеччини (4%), США (3%).
Підвищенню популярності Львова у іноземних туристів сприяє те, що він єдиний з міст України є членом Європейської асоціації маркетингу міст і увійшов в топ місць, які варто відвідати на вихідні.
«Хочеться, щоб тури були більш різноманітними», - каже Гриник. Для цього влада міста працює над тим, щоб різні львівські фестивалі стали більш пізнавані. Уже сьогодні популярністю користуються, наприклад, LvivCoffeeFestival, музичні - LeopolisJazzFest, класичної музики LvivMozArt, єврейської музики LvivKlezFest, театральний фестиваль GoldenLion, Ніч музеїв, свята, пов'язані з локальними традиціями, які добре збереглися.
За словами Гриник, зараз у Львові хочуть досягти того, щоб турист залишався в місті довше - багато турпродуктів розраховані на 2-3 дні, якраз вони наповнюють економіку міста.
На берлінській виставці, в якій Львів бере участь з 2007-го, місто представило свої туристичні можливості на стенді, а також в рамках презентації, організованої 8 березня. На ній серед іншого були розіграні 3 цінні призи від департаменту туризму - зупинка на 2 ночі в кращих готелях міста.