Туристична Вінниця долає стереотип "міста на один день"
Про це свідчить дослідження туристичної привабливості міста, яке провела в липні цього року соціологічна агенція "Fama" на замовлення Вінницької міської ради, повідомляє сайт міськради.
"Згідно з проведеним аналізом, найбільше Вінницю відвідують люди віком 21-30 р. (30,4%) та 31-40 р. (27,5%) з середньомісячним доходом до 6 тисяч гривень на особу (41,2%). В середньому за добу кожен з них залишає у місті близько 1000 гривень. Переважно це мешканці сусідніх областей України, які приїжджають у місто для відпочинку та розваг (61,6%), беручи з собою одного компаньйона. Відсоток тих, хто мешкає в Києві та Київській області – 22,2%. Щодо закордонних гостей (8,2%), то Вінниця користується популярністю серед громадян Білорусі, Грузії, Республіки Польща, РФ та США. Дослідження тривалості перебування показало, що Вінниця впевнено долає стереотип "міста на один день", адже 67,8% опитаних проводить у Вінниці понад 24 години", - йдеться в повідомленні.
Крім того, за п’ятибальною шкалою учасники опитувань у середньому поставили Вінниці тверду "четвірку". Серед атрибутів міста найвище оцінюють його архітектурний ансамбль, безпеку, чистоту, якість повітря та низький рівень шуму. 95% опитаних має намір рекомендувати своїм рідним та близьким відвідати Вінницю.
Під час проведення аналізу також було виокремлено найпопулярніші тези, які турист використовує, характеризуючи Вінницю. Це гарне, приємне, затишне, спокійне та малогабаритне місто, з тихенькими атмосферними вуличками, що має свій дух та "стає європейським".
"Таке дослідження проводиться для Вінниці вперше й отримані результати є надзвичайно цінними для нас, зокрема для розробки Стратегії розвитку туризму Вінниці. Ця робота дала відповіді на всі ключові запитання, і ми маємо зараз спільно з індустрією гостинності проаналізувати шляхи вдосконалення цих показників", - наголосив вінницький міський голова Сергій Моргунов.
Спираючись на результати цього проекту, міська рада, експерти української туристичної галузі та профільні фокус-групи працюватимуть над створенням, а згодом і впровадженням туристичної стратегії міста до 2030 року.