Крафтові продукти й оздоровлення: як Закарпаття приваблювало туристів у Варшаві
Про це повідомляє пресслужба Управління туризму та курортів ДЕРТ Закарпатської ОДА.
"Відвідувачі стенду "Zakarpattia" мали змогу ознайомитися з видами послуг гірськолижних туристичних об’єктів, закладів розміщення, об’єктів оздоровлення та відпочинку, а також з переліком дегустаційних залів, у яких можна скуштувати крафтові продукти: сир, вино, мед, леквар тощо", – йдеться в повідомленні.
Як зауважили в Управління, найбільше відвідувачів було з Польщі та Білорусі. Вони цікавилися активним та гірськолижним відпочинком, а також оздоровленням цілющими мінеральними та термальними водами.
У Закарпатській ОДА переконані, що участь у туристичній виставці – це можливість дізнатися про нові тенденції в туристичній галузі, встановити ділові контакти та налагодити співпрацю виїзного та в’їзного туризму, а також знайти партнерів для розроблення та реалізації транскордонних проєктів з розвитку туризму.
Як повідомляє Укрінформ, Міжнародна туристична виставка "TT Warsaw 2019" проходила впродовж 21-23 листопада у Палаці культури і науки в столиці Польщі. На ній було представлено туристичний потенціал понад 50 країн з п'яти континентів. Цьогоріч Міністерство економічного розвитку об’єднало на національному стенді "UKRAINE" Луцьк, Івано-Франківськ, Кривий Ріг, Тернопіль, Львів, Київ, Чорнобиль, Одесу, Херсон, Трускавець, Хмельниччину та Чернівці з метою презентації унікальних туристичних продуктів та послуг регіонів України.
Фото: zaktour.gov.ua