Туристів на Миколаївщину приваблюватимуть «жива історія» та блогери
Про це під час засідання туристичної ради при Миколаївській облдержадміністрації сказав радник голови ОДА, керівник бізнес-платформи «МрійДій» Максим Бревда, повідомляє кореспондент Укрінформу.
«Зараз IT-фахівці працюють над створенням спеціального мобільного додатку «Історія жива». Його розробка коштує близько 6 тисяч доларів. Це можливість на будь-якій історичній локації проектувати старі 3D-матеріали. Тобто, на площі можна спроектувати стару 3D-площу, на вокзалі – старий 3D залізничний вокзал», – наголосив Бревда.
За його словами, згодом до цього мобільного додатку може підключитися будь-яка громада чи місто і додати туди свої локації.
Рекламувати туристичну Миколаївщину також спробують за допомогою відомих блогерів. Їх запросять і познайомлять з найпривабливішими локаціями.
«Є ідея підключити наших блогерів, щоб популяризувати нашу туристичну сферу. Зробити блогер-тур, провести їх усіма визначними пам'ятками міста Миколаєва, щоб вони все це побачили і зробили відповідну рекламу», – зазначив радник голови ОДА.