МКІП розпочинає роботу над єдиним сателітним туристичним рахунком

МКІП розпочинає роботу над єдиним сателітним туристичним рахунком

Укрінформ
Міністерство культури та інформаційної політики разом із Державним агентством розвитку туризму розпочинають роботу над єдиним сателітним туристичним рахунком.

Як передає Укрінформ, про це під час Всеукраїнського форуму "Україна 30. Імідж України" сказав міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко.

“Ми не маємо досі реальних статистичних даних про те, скільки туристів відвідують Україну. Є дані, що перетинають кордони 14 млн, з них більша частина поляків та молдаван, – зрозуміло, що вони їздять трохи в інших справах, ніж туризм. Лише цього року ми розпочинаємо робити соціологічні опитування, розпочинаємо активну роботу над єдиним сателітним туристичним рахунком, який дасть змогу зрозуміти звідки до нас їдуть, чого насамперед чекають туристи. І в цьому сенсі і Міністерство культури та інформаційної політики, і Державне агентство розвитку туризму зосереджені на забезпеченні стратегічного розвитку просування і дестинації включно з брендингом та іміджем конкретних територій, забезпечення достовірної інформації", – сказав Ткаченко.

Він додав, що для цього проводитимуться інформаційні кампанії, організовуватимуться відповідні онлайн-платформи.

“Буде подієвий піар, мається на увазі запрошення сюди блогерів, журналістів, які будуть приїздити в Україну, виводити нові туристичні продукти, розвивати атракції, проводити навчання, тренінги всередині країни”, – сказав Ткаченко.

Він наголосив, що важлива складова цього процесу – програма “Велика реставрація”, відреставровані в межах цієї програми об’єкти також можуть бути відвідані туристами.

Читайте також: За пів року від турпотоку з арабських країн Україна отримала 40 мільйонів доларів – Ткаченко

Окрім цього, за словами Ткаченка, планується розвиток не тільки окремих об’єктів.

“Сьогодні будемо підписувати угоду з радою Кам'янця-Подільського про розвиток не тільки конкретних об’єктів у вигляді замків, а розвитку всього міста, як міста-музею. Тому що місто невеличке, але насправді подієвого туризму там може бути надзвичайно багато. І це лише перший крок. Такі міста, які існують в Європі, міста-музеї, є надзвичайно великою атракцією, їхній бюджет доходів не 5-7% від туризму, а 20-30-40%. Але для цього потрібно нам вкладати кошти в інфраструктуру. ... Цього року вперше в країні – ми знаємо, що існують такі можливості – близько 50 млн грн буде віддано на промоцію”, – сказав Ткаченко.

Як повідомляв Укрінформ, Міністерство культури та інформаційної політики разом з Держагентством розвитку туризму вивчають можливість відновлення туристичних маршрутів Дніпром.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-