На Миколаївщині виготовили брендові пряники, які стануть туристичною візитівкою
Про це кореспонденту Укрінформу повідомила організатор цієї справи, методист Центру навчання і освіти дорослих ГО «Центр навчання і освіти дорослих «Південь» Руслана Сікаленко.
«Завершився підсумковий етап конкурсу пряників «Смак таврійки», мета якого – популяризація таврійського розпису та створення брендової продукції Миколаївщини. Роботи, які посіли І та ІІ місця, стануть основою для втілення ідеї створення та випуску серії святкових пряників – смачних сувенірів, які б туристи мали змогу придбати на згадку про відвідування нашого краю», – розповіла Сікаленко.
Ідея виникла у зв’язку з тим, що на Миколаївщині наразі ще бракує знакової для регіону сувенірної продукції, яка б була впізнаваною і виділяла область з-поміж інших регіонів.
У конкурсі було передбачено три номінації: рецептура пряника, дизайн майбутньої дерев’яної форми і дизайн коробки для пряників у стилі таврійського розпису. Представлені на конкурс вироби здивували своїм розмаїттям та вишуканими смаками і мали найрізноманітніший дизайн та начинки.
«Обрати переможця було завданням не легким. І все ж, довелося визначатися. Хочу сказати, що ми проводили цей конкурс у два етапи. На першому обирали переможців за результатами онлайн-голосування. На другому їх оцінювало журі у складі представників громадськості, міської та обласної влади, бізнесу, культури та народної творчості», – зазначила Сікаленко.
Вона каже, що порівнявши обидва результати, прийшли до висновку, що найкращими у номінації «Рецептура пряника» стали «Таврійський пряник» та «Смак Півдня». Їхні автори – Наталія Плахтир та Юлія Возбранна з Галицинівської громади. Перша майстриня здивувала своїм виробом, начиненим чорносливом, запареним у цукровому сиропі з вином та корицею. Друга, використала набір смаколиків для начинки у складі кураги, горіхів, родзинок та чорносливу. Визначено переможців і в інших номінаціях.
Наразі триває підготовка макетів для дерев’яних основ під пряники. Також планується, що коробки для виробів матимуть різні форми – прямокутну та квадратну. До речі, сигнальні екземпляри упаковок замовлятимуть у Харкові.
«Зараз ми доопрацьовуємо дизайн, узгоджуємо деталі і, думаю, що до настання туристичного сезону 2022 року ми вже презентуємо нашим гостям кінцевий продукт, який вони зможуть придбати і повезти до себе як смачний сувенір», – впевнена методист.
Фото надані Центром навчання і освіти дорослих