Укравтодор взяв на баланс дороги «Малого карпатського кола» на Львівщині
Про це повідомляє пресслужба Львівської ОДА, передає Укрінформ.
«Сьогодні ми отримали офіційну письмову згоду Укравтодору на нашу пропозицію про передачу деяких автомобільних доріг загального користування місцевого значення, які перебувають у сфері управління Львівської обласної державної адміністрації та входять до інвестиційного проєкту «Мале карпатське коло» у Львівській області. Такий крок важливий для того, аби полегшити та пришвидшити фінансування проєкту з будівництва нового транспортного кільця, котре має об’єднати ключові гірські курорти трьох областей – Львівської, Івано-Франківської та Закарпатської», – зазначив голова Львівської ОДА Максим Козицький.
Йдеться про дороги Славське – Хащованя протяжністю 14,4 км, Славське – Вигода протяжністю 22,3 км, Хітар – Тухля протяжністю 11,95 км, (Київ – Чоп) – Плавʼя протяжністю 4,1 км, Східниця – Верхнє Синьовидне протяжністю 20,7 км, Корчин – Дубина протяжністю 4,3 км, Турка – Східниця протяжністю 38,9 км, Верхнє Синьовидне – Дубина – Кам’янка, протяжністю 15,4 км, Бориня – Мохнате протяжністю 30,3 км, Боберка – Бориня протяжністю 26,8 км та (Київ – Чоп) – Сколе протяжністю 3,5 км.
Також Козицький повідомив, що зараз департамент дорожнього господарства готує необхідний пакет документів, який скерують Укравтодору. Після цього відповідне рішення має затвердити уряд під час засідання.
Як повідомляв Укрінформ, Львівській області у 2022 році для реалізації проєкту «Мале карпатське коло» необхідно 4,2 мільярда гривень. Наразі облдержадміністрація з громадами виготовили 80% проєктно-кошторисної документації для реалізації об’єктів проєкту.
Державний інвестиційний проєкт «Мале карпатське коло» стартував 2019 року. У його межах заплановано будівництво трьох нових перевалів, які дадуть змогу повноцінно використати рекреаційний потенціал Славська і Боржави, з’єднають скелі Довбуша з Тустанню і курортами Трускавця та Східниці, та створять умови для комфортних і безпечних подорожей Українськими Карпатами. Наявні ж автошляхи заплановано максимально розширити, зробити безпечнішими, облаштувавши розв’язки, освітлення і відеоспостереження, а також створити повноцінні умови для велотуристів. Капітальний ремонт має відбутися і на всіх мостових переходах. Загалом І черга передбачає ремонт і реконструкцію понад 150 км доріг державного та місцевого значення. Ще понад 143 км доріг відремонтують у другій черзі.
Прем’єр-міністр Денис Шмигаль під час наради щодо реалізації проєкту «Мале карпатське коло», яка відбулася в Івано-Франківську 22 грудня, наголосив, що проєкт наступного року має стати ключовим у межах президентської програми «Велике будівництво». Тому держава готова максимально сприяти його розвитку та залученню коштів.