United24 отримає $15 тисяч від українців Чикаго
Як повідомляє кореспондент Укрінформу, про це у Фейсбуці написав засновник маркетингової агенції Fedoriv Андрій Федорів.
“15 210 дол. зібрали та передаємо United24 завдяки події BrandFather у Чикаго для української бізнес-спільноти”, - заявив Федорів.
За його словами, “дехто з аудиторії народився в США понад 50 років тому, але зберігає в родині українську мову та культуру, хтось переїхав наприкінці 80-их, а деякі - місяць тому через війну”.
“Логістика, нерухомість, консалтинг, кефір, фінанси, автоматичні туалети для котів, курси для дітей та багато іншого”, - перерахував Федорів галузі підприємництва, в яких працюють учасники заходу.
Він додав, що “найцікавіше - наскільки не відрізняються виклики в маркетингу й розвитку бізнесу від тих, до яких ми звикли в Україні”.
“Світ - глобальний. Україна - інтелектуальна, технологічна та креативна. Маємо перемогти! Маємо продовжувати розвиток”, - наголосив експерт-маркетолог.
Як повідомлялося, 17 травня Президент Володимир Зеленський підписав указ щодо ініціативи створення національного бренду United24 для об'єднання зусиль міжнародних партнерів у підтримці України.
Фандрейзингова платформа United24 є так званим єдиним вікном для пожертв від благодійних організацій, міжнародних партнерів та громадян з метою підтримки України, зокрема, за такими напрямами: допомога Збройним силам, гуманітарна, медична допомога і допомога дітям, відновлення інфраструктури, цифрова та інформаційна протидія збройній агресії.