Аварія аргентинського підводного човна: з'явився корупційний "німецький слід"
Про це пише Focus.
«В той час, коли сонорні пристрої восьми суден промацували морське дно в Південній Атлантиці в пошуках зниклого майже місяць тому аргентинського підводного човна, знову голосно зазвучали старі звинувачення в корупції німецьких компаній», - йдеться в статті.
Президент Аргентини Маурісіо Макрі заявив через дев'ять днів після зникнення підводного човна про необхідність проведення «серйозного і глибокого» розслідування причин аварії.
Зокрема, нагадали про те, що в 2011 році було завершено капітальний ремонт підводного човна, що зійшов з верфі у Емдені, Північне море, в 1983 році. Для цього були поставлені акумуляторні установки німецьких компаній Ferrostaal та EnerSys-Hawker. Вартість контракту склала 5,1 млн євро. Аргентинський міністр оборони Оскар Агуад заявив, що все вказує на те, що «тут мав місце факт хабара».
Раніше справа про передбачувану корупції, зокрема, про те, що при виготовленні 964 батарейних систем були використані неякісні матеріали, навіть доходила до суду, однак була «засунута під сукно».