Німеччина схвалила будівництво Nord Stream 2 в обхід України
Як стверджує прес-служба компанії, таким чином отримані усі дозволи для німецької ділянки.
"Сьогодні компанія Nord Stream 2 AG отримала дозвіл на будівництво й експлуатацію газопроводу в німецькій ВЕЗ. Федеральне відомство з судноплавства і гідрографії видало дозвіл на будівництво 30-кілометрової ділянки відповідно до Гірського закону ФРН", - йдеться у повідомленні.
За словами менеджера компанії Йєнса Ланге, "всі необхідні дозволи для німецької ділянки загальною протяжністю 85 км отримано".
У російській компанії також наголосили, що процедури отримання дозволів в інших чотирьох країнах уздовж маршруту газопроводу (Росії, Фінляндії, Швеції і Данії) "йдуть за графіком". Зазначається також, що Nord Stream-2 чекає на отримання дозволів, що залишилися, протягом найближчих місяців до початку будівництва в 2018 році.
У Федеральному відомстві морського з судноплавства і гідрографії Німеччини (BSH) підтвердили схвалення будівництва газопроводу Nord Stream 2 у виключній економічній зоні в Балтійському морі.
Відповідне рішення оприлюднене на сайті BSH.
"Після інтенсивних перевірок, включаючи оцінку впливу на навколишнє середовище, BSH може дати дозвіл на прокладання газопроводу "Nord Stream 2" відповідно до чинних вимог законодавства", - йдеться у прес-релізі.
У ньому зазначається що це проект, який проляже по морському днищу на довжині близько 31 км, не суперечить потребам судноплавства і не зашкоджує морському середовищу. Також буде вжито заходів, аби на зашкодити перелітним птахам.
У відомстві зауважують, що інші країни Балтійського моря, зокрема представники Польщі, також брали участь у оцінці транскордонного впливу на навколишнє середовище відповідно до вимог Конвенції Espoo. Зауваження, отримані в процесі затвердження, були обговорені усіма разом з Гірським управлінням у Штральзунді з 17 по 21 липня 2017.
Таким чином, з урахуванням раніше виданих дозволів, всі дозволи, необхідні в Німеччині для проекту, тепер є в наявності.
Утім, додають у відомстві, дозволи з Данії, Швеції, Фінляндії та Росії поки не надійшли, вони опрацьовуються.
Трубопровід довжиною близько 1225 км має пройти через Балтійське море від російської затоки Нарва до Лубміну. Система трубопроводів складається з двох паралельних трубопровідних каналів діаметром по 1,2 м і вантажопідйомністю приблизно 27,5 млрд куб. м. на рік. "Північний потік 2" буде переважно прокладено паралельно з трубопровідною системою "Північний потік", яка працює з 2011 року. Очікується, що вона почне працювати восени 2019 року.
Федеральне морське та гідрографічне агентство (BSH) є центральним морським органом Федеративної Республіки Німеччина.
Як повідомляв Укрінформ, ряд європейських держав, у тому числі країни Балтії, Україна і Польща, виступають проти будівництва газопроводу "Північний потік-2".
Крім того, минулого тижня офіційний Вашингтон попередив компанії, які хочуть взяти участь у розвитку російського проекту "Північний потік-2", про можливі санкції. Прес-секретар держдепартаменту США Хізер Науерт повідомила, що США дали чітко зрозуміти своїм партнерам з інших країн, що фірми, які працюють у секторі енергетичного експорту Росії, - якщо вони займаються цим видом бізнесу - можуть потрапити під санкції CAATSA (Акту протистояння противникам Америки через санкції).
Як відомо, на початку вересня 2015 року російський Газпром і компанії Shell, OMV, E. On. підписали угоду акціонерів спільної проектної компанії, яка займатиметься будівництвом газопроводу Nord Stream-2. Він має доповнити дві вітки газопроводу Nord Stream-1, які вже працюють. Цей газопровід може повністю позбавити Україну транзиту газу з Росії до Європи. Газпром заявив про намір розпочати будівництво газопроводу Nord Stream-2 навесні 2018 року.
Наприкінці січня північна німецька земля Мекленбург-Передня Померанія дала згоду на будівництво спірної ділянки газопроводу по дну Балтійського моря. Минулого року в середині грудня Гірниче управління Штральзунда також надало частковий дозвіл на будівництво траси у Балтійському морі на ділянці континентального шельфу Німеччини. Раніше повідомлялося, що для остаточного дозволу на будівництво з боку ФРН потрібна згода Федерального відомства морського судноплавства і гідрографії, а також ще чотирьох федеральних земель, по території яких має пройти газопровід.