У Кличка розповіли про найпопулярніші онлайн-сервіси серед киян
Про це повідомив директор департаменту інформаційно-комунікаційних технологій Київської міської державної адміністрації Юрій Назаров, повідомляє кореспондент Укрінформу.
"Один із популярних сервісів, якими користуються кияни, є служба "1551" (Комунальна бюджетна установа "Контактний центр міста Києва 1551" - ред.), куди можна зателефонувати і розповісти про проблеми, які є у вашому будинку, у вашому місті. Завдання міста - вирішити ці проблеми. Якщо ви не хочете телефонувати, то можна завантажити на мобільний телефон додаток КМДА, сфотографувати перегорілу лампочку чи невивезене сміття і онлайн надіслати до служби мера", - сказав він.
За словами Назарова, протягом цього року у службу зателефонували більше мільйона жителів і приблизно 170 тисяч скористувались онлайн-сервісом.
Назаров також додав, що популярним онлайн-сервісом є оплата послуг житлово-комунального господарства (ЖКГ).
"Щодо оплати послуг ЖКГ - у нас є портал "ГіОЦ" та створений кабінет мешканця. Це єдине місце, звідки можна отримати різні сервіси, - наприклад, заплатити онлайн за комунальні послуги. 300 тисяч сімей користуються таким сервісом", - сказав він.
Крім того, за словами Назарова, популярним сервісом є електронні петиції.
"Якщо у вас є певна ідея щодо змін у місті, або є якась проблема і ви хочете її вирішити, то ви публікуєте петицію, і якщо вас підтримує 10 тисяч мешканців, то київська влада має її розглянути та втілити в життя", - сказав він.
Назаров також розповів про реалізацію "Громадського бюджету", коли київська влада виділяє кошти на проекти з розвитку міста, запропоновані киянами. За його словами, цього року заплановано реалізувати 141 проект і витратити на це 150 мільйонів гривень.