Страйк у Польщі: вчителі хочуть посередника для переговорів

Страйк у Польщі: вчителі хочуть посередника для переговорів

Укрінформ
Профспілкове Об’єднання польських учителів (ZNP), яке очолює загальнонаціональний страйк учителів, закликало польський уряд відновити переговори із залученням посередника ззовні.

Про це йдеться у прийнятій резолюції ZNP, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.

“Президія головної управи ZNP вирішила продовжити страйк у рамках колективного спору, що було ініційовано рішенням головної управи від 10 січня 2019 року, і звернутися до голови Ради міністрів з ініціативою про негайні переговори із ZNP за участю зовнішнього посередника”, - йдеться в заяві Об’єднання польських учителів.

Як інформувало агентство, по всій Польщі у понеділок зранку розпочався безстроковий загальнонаціональний страйк освітян, участь у якому беруть педагоги близько 80% польських шкіл та дитячих садків. Це найбільший страйк польських освітян за останні 25 років.

Тим часом, паралельно зі страйком у школах у середу розпочалися екзамени учнів старших класів. У світлі відсутності вчителів у школах учнів екзаменують директори шкіл, представники відділів освіти та волонтери.

Читайте також: Четвертий день страйку у Польщі - вчителі не приймають іспити

Об’єднання польських учителів вимагає підвищення зарплати освітянам. Спочатку профспілкове об’єднання наполягало на збільшенні зарплати вчителів на 1 тис. злотих (7 тис. грн), а згодом погодилося на поступове підвищення зарплати – на 30% у 2019 році. У свою чергу уряд запропонував збільшити зарплати вчителям цьогоріч на 15%, змінити систему оцінювання вчителів, зменшити стаж тощо. За словами представників влади, у бюджеті країни на сьогодні немає коштів для того, щоб виконати всі вимоги вчителів.

Від початку страйку сторони не ведуть перемовини. Утім, як учителі, так і уряд декларують готовність відновити переговори.

Фото Jakub Orzechowski / Agencja Gazeta

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-