МАУ не отримувала даних про загрози перед вильотом Boeing 737 з Тегерана
Про це президент МАУ Євгеній Дихне заявив на брифінгу, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Виконання польотів цивільними повітряними суднами здійснюється на основі дозволу двох країн - країни, в яку авіакомпанія виконує польоти та простір якої нормативно управляється державними органами, авіаційними службами, а також державної авіаційної служби тієї країни, під прапором якої авіакомпанія виконує польоти. На момент вильоту з аеропорту "Бориспіль" (літака рейсу PS752) жодної інформації про можливі загрози в авіакомпанії не було. На момент вильоту з аеропорту Тегерана абсолютно так само жодної інформації в авіакомпанії не було, жодних рішень з боку відповідальних адміністрацій не було доведено до нас”, - наголосив Дихне.
При цьому він навів приклад, коли під час конфлікту між Пакистаном та Індією пакистанська адміністрація авіаційного транспорту повідомила про припинення польотів у їхній повітряний простір, і всі авіакомпанії світу виконували цю вимогу. “Є затверджені міжнародні норми, як мають діяти авіакампанії”, - підкреслив президент МАУ.
Під час брифінгу Дихне був дуже схвильований і ледь стримував сльози. За його словами, після авіакатастрофи для компанії настав тяжкий період. “Ми хотіли розповісти, як гірко прожили ці дні. Насправді, наче три тижні пройшло - стільки подій. Великий тягар ліг на кожного з членів кризового центру, які організовували роботу з близькими загиблих пасажирів, зі списками загиблих наших членів екіпажу”, - сказав президент авіакомпанії.
Він також наголосив, що авіакомпанія продовжить працювати в штатному режимі.
"З економічними труднощами, що виникли в зв'язку з цією катастрофою, ми впораємося. Ми перевірили і знаємо. Тому я впевнений у тому, що той довгий шлях, який нам потрібно пройти, буде в першу чергу пройдений завдяки виділеним у кризовий штаб людям для того, щоб це не накладало відбиток на штатну роботу компанії", - сказав Дихне.
У свою чергу віце-президент компанії "МАУ" Ігор Сосновський зазначив, що існує система управління ризиками і ця система може сказати, куди не треба літати взагалі. "Тобто якщо ми в червоній зоні, ми туди літати не будемо точно", - сказав Сосновський.
Він також наголосив, що в плані підготовки персоналу ніяких змін проводитися не буде. "З точки зору визначення місць, куди літати, то є ціла комплексна система, яка це вирішує - сек'юріті, наземний персонал, технічний, льотний персонали. Це не так просто. Тому змінювати ми нічого не будемо. Ми будемо продовжувати робити те, що ми робимо", - сказав віце-президент "МАУ".
Як повідомляв Укрінформ, вранці 8 січня після зльоту з тегеранського аеропорту ім. Імама Хомейні зазнав аварії літак "Міжнародних авіаліній України". На його борту знаходилися 176 осіб, всі вони загинули. Серед них 11 українців - двоє пасажирів і дев'ять членів екіпажу. Пасажирами авіалайнера також були громадяни Ірану, Канади, Швеції, Афганістану, ФРН і Великої Британії.
Спочатку іранська сторона стверджувала, що аварія сталася через технічну проблеми літака. Однак вранці 11 січня Іран заявив, що український пасажирський літак був випадково збитий іранськими військовими. Авіалайнер вилетів з аеропорту і, коли наблизився до засекреченої військової бази, його сприйняли як ворожий об'єкт.