Сайти, що поширюють фейки, за рік отримали від реклами €213 мільйонів

Сайти, що поширюють фейки, за рік отримали від реклами €213 мільйонів

Дослідження
Укрінформ
За даними Глобального індексу дезінформації, близько 20 тисяч сайтів у всьому світі, які поширюють дезінформацію, заробляють 213 млн євро щороку від інтернет-реклами.

Про це йдеться у підготовленому спеціалістами Празького інституту досліджень безпеки (PSSI) звіті «Дезінформація як бізнес», який є розпорядженні Укрінформу.

За словами авторів документа, в самій лише Чехії сайти з "проблемним" контентом заробляють щомісяця приблизно 190 тисяч чеських крон (7300 євро) завдяки рекламі відомих брендів. І у більшості випадків компанії навіть не знають, поряд з якими повідомленнями розміщена їхня реклама.

У цьому зв'язку експерти застерігають, що це може зашкодити репутації відомих брендів, і закликають компанії співпрацювати з ресурсами щодо викриття дезінформації.

«Наше дослідження засвідчує, що рекламний сектор ще не вирішив проблему інтернет-реклами, ненавмисно фінансуючи дезінформацію. Компаніям, торговим органам та установам у Чехії - і на міжнародному рівні - потрібно співпрацювати з експертами для підвищення обізнаності та запроваджувати кодекси та інструменти для вирішення проблеми», - заявив президент PSSI Йонаш Сироватка.

Читайте також: Як Франція бореться з російськими фейкометами

Празький інститут досліджень безпеки створений у 2002 році. Його завдання полягає у сприянні захисту та зміцненню індивідуальних свобод та демократичних інститутів країн Центральної та Східної Європи та за межами регіону.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-