
Розвідка попереджає про техногенну катастрофу: Nord Steram 2 добудовують аварійні судна РФ
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на Службу зовнішньої розвідки України.
Як зазначається у повідомленні, Росія, через відмову іноземних компаній від залучення передового технологічного флоту, змушена проводити добудову «Північного потоку-2» власними можливостями, які на сьогодні представлені суднами, що перебувають у передаварійному стані та є технологічно застарілими. Зокрема це судна: Venie, «Владислав Стрижов», «Юрий Топчев», «Умка», Vengery, «Финвал», Errie, «Катунь».
Так, за даними СЗР, судно «Катунь» з 16 березня перебуває на ремонті у доку порту Мункебо (Данія). Має зовнішні пошкодження не лише корпусу, але й елементів управління. Зі свого боку, тактико-технічні характеристики судна «Умка» вже не відповідають максимальним швидкостям і навантаженням, за яких Росія докладає зусиль для завершення будівництва.
«За оцінками експертного середовища, використання технологічно застарілих суден та обладнання в майбутньому збільшує імовірність виникнення техногенної катастрофи з екологічними наслідками регіонального масштабу за будь-яких пікових навантажень», - йдеться у повідомленні.
Як повідомляв Укрінформ, 1 квітня у Німеччині Федеральне відомство з морського судноплавства та гідрографії (BSH) відхилило заперечення екологічних організацій, підтвердивши свій дозвіл на продовження робіт з прокладання труб у межах проєкту «Північний потік-2» дном Балтійського моря.
За даними компанії Nord Stream 2 AG, на цей час прокладено 2339 км з 2460 км, що становить 95% всієї довжини газопроводу «Північний потік-2».
Рік тому завдяки американським санкціям будівництво газопроводу «Північний потік-2» було призупинене, однак російська сторона поновила роботи власними силами за згодою німецької сторони.
Україна виступає проти будівництва цього газопроводу. Його противниками також є США, Польща і країни Балтії.