У Туреччині ще один автобус потрапив у ДТП, понад 30 постраждалих
Про це повідомляє Укрінформ з посиланням на телеканал TRT.
«Пасажирський автобус перекинувся у провінції Ушак. Постраждали водій і 32 пасажири, їх доправлено до місцевих лікарень», - йдеться в повідомленні.
За попередніми даними, водій автобуса не впорався з керуванням.
Як повідомляв Укрінформ, у неділю, 8 серпня, в Туреччині сталося три масштабні ДТП, внаслідок яких загинули 29 осіб. У ДТП в Баликесірі, коли автобус Efe Tur, що рухався за маршрутом Зонгулдак-Ізмір, з'їхав з дороги під час маневру та перекинувся кілька разів, загинули 15 і постраждали 17 людей. Ще одна ДТП сталася на трасі Стамбул-Ізмір, коли пасажирський автобус врізався у причіп вантажівки: 6 людей загинули, 42 отримали травми. У результаті третьої ДТП за участю службового автобуса, що сталася у районі Кемальпаша в провінції Ізмір, загинули восьмеро, постраждали 13 осіб.
Ankara - Uşak kara yolu Göğem köyü kavşağı yakınlarında yolcu otobüsünün şarampole devrilmesi sonucu 30 kişi yaralandı. Kaza bölgesindeki detayları @trthaber muhabiri Özkan Yavaş aktardı. pic.twitter.com/myuRD76M2T
— TRT Haber Canlı (@trthabercanli) August 10, 2021
Зростання кількості ДТП за участю пасажирських автобусів призвело до активного обговорення проблеми у ЗМІ та професійних колах.
Як повідомляє CNN Türk, на ситуацію відреагував президент Федерації водіїв автобусів Туреччини Мустафа Йилдирим. Він зазначив, що за останні 10 років внаслідок вжитих заходів кількість ДТП за участю пасажирських автобусів зменшилася удвічі, але останні випадки демонструють необхідність вжити дієвіших заходів для збільшення рівня безпеки пасажирських перевезень. Наприклад, він пропонує заборонити рух автобусів, доки всі - і пасажири, і водії, не пристебнуть ремені безпеки.
«Ремені безпеки є обов'язковими в автобусах, але ця вимога не впроваджена повністю. За узгодження з міністерствами транспорту та внутрішніх справ слід запровадити електронну систему перевірки, щоб автобус не міг рухатися, якщо всі ремені безпеки в автобусі не пристебнуті», - сказав Йилдирим.
Також він пропонує запровадити ретельніший контроль за дотриманням водіями розпорядку роботи та відпочинку та обмежити робочий час 9-ма годинами на добу, частіше перевіряти стан здоров’я водіїв, створити базу водії, куди вносити всі порушення дорожніх правил, вчинення злочинів, випадки вживання алкоголю та інше, частіше оновлювати автобусні парки, контролювати швидкість руху автобусів під час подорожі тощо. За його словами, пандемія, яка призвела до значного скорочення пасажирських перевезень, негативно вплинула на ситуацію в секторі, тому відновлення роботи вимагає додаткової уваги та витрат.
Фото: АА