The New York Times купила гру, яка стрімко набуває популярності

The New York Times купила гру, яка стрімко набуває популярності

Укрінформ
Американська газета The New York Times придбала гру в слова Wordle, яка за останні декілька місяців набула неабиякої популярності. 

Як передає Укрінформ, про це повідомляє CNBC.

Офіційна сума угоди не розголошується, проте в газеті заявили, що її можна виміряти у семизначному числі.

Інженер Джош Вардл заснував гру у жовтні минулого року. Сама ж гра Wordle щодня дає гравцям шість спроб відгадати загадкове слово з п’яти букв.

Читайте також: Amazon скасував гру за мотивами «Володаря перснів»

На початку цього місяця гра стала справжнім культурним феноменом, коли люди ділилися своїми результатами у вигляді емодзі.

За даними газети, ще 1 листопада 2021 року в гру грали лише 90 осіб. Вже станом на середину січня в неї грали близько 300 000 людей. Нині ж кількість гравців Wordle сягає мільйонів.

Зазначається, що наразі гра залишиться безкоштовною як для старих, так і для нових гравців.

Як повідомляв Укрінформ, стримінгова платформа Netflix запустила для своїх передплатників перші п’ять відеоігор на смартфони та планшети на операційній системі Android.

Приєднуйтесь до наших каналів Telegram, Instagram та YouTube.

Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-