Українська марка з «кораблем» стала темою популярного у США ток-шоу - Смілянський
Про це повідомив генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський у Фейсбуці, передає Укрінформ.
«В США потрапити в тему на шоу номер один Late Night with Stephen Colbert - це вже велика медійна перемога. Наша марка з «кораблем» це зробила двічі. Я думав що воскресіння бджіл буде важко перевершити, але ми беремо нові верхівки», - написав Смілянський.
За його словами, популярного ведучого вразила не лише сама марка, а й те, що її дизайн був обраний українцями на відкритому голосуванні.
«Він сказав, що ми настільки просунута демократія, що навіть під час війни беремо час, щоб проголосувати за улюблений дизайн. Хочеться вірити що й після війни ми збережемо цей настрій і нам буде чим пишатися. А поки - дякую нашій команді, дякую всім клієнтам, які майже розкупили мільйонний тираж марки, що є саме по собі рекордом», - зауважив Смілянський.
Як повідомляв Укрінформ, Укрпошта ввела в обіг першу українську поштову марку в умовах воєнного стану «Русскій воєнний корабль, іді…!».
У конкурсі на дизайн марки, який було оголошено 1 березня, взяли участь майже 500 художників. Переможцем народного голосування став ескіз українського художника Бориса Гроха.