Світові сервіси відновлюють роботу після збою в ІТ-системах
Про це повідомляє ВВС, передає Укрінформ.
Так, після скасування тисяч рейсів деякі авіаперевізники починають повертатися до нормального режиму роботи, але очікують, що затримки і скасування рейсів триватимуть і у вихідні.
Підприємства у світі зіштовхнулися з чергами або пропущеними замовленнями, на вирішення яких можуть піти дні. Наразі JP Morgan Chase, найбільший банк США, заявив, що працює над відновленням роботи банкоматів.
Проблеми виникли і у сфері охорони здоров'я в Британії, Ізраїлі та Німеччині, де були скасовані деякі операції.
Постраждали платіжні системи, банківські та медичні установи по всьому світу.
Деякі залізничні компанії попередили про затримки, а телерадіокомпанії Sky News і ABC Australia зазнали перебоїв у роботі.
Генеральний директор CrowdStrike вибачився за перебої і заявив, що вони виправлені, але попередив, що відновлення всіх систем може зайняти «деякий час».
За даними Microsoft, проблеми почалися о 19:00 за Гринвічем у четвер, зачепивши користувачів Windows з програмним забезпеченням для кібербезпеки CrowdStrike Falcon, хоча повний їх масштаб став зрозумілим лише вранці в п'ятницю. До вечора п'ятниці проблеми зменшилися в багатьох частинах світу, багато аеропортів повідомили, що більшість рейсів уже виконується.
Генеральний директор CrowdStrike Джордж Курц заявив у соцмережі X, що дефект був виявлений «в одному оновленні контенту для хостів Windows».
Проблеми вперше були помічені в Австралії і, можливо, найсильніше відчувалися в авіаперевезеннях. В аеропортах спостерігалися довжелезні черги через скасування або затримку рейсів, посадку літаків і застрягання пасажирів. Деякі з них залучали додатковий персонал для ручної реєстрації пасажирів.
Як повідомляв Укрінформ, зранку 19 липня у світі стався глобальний IT-збій. За даними ЗМІ, причиною є програмне забезпечення CrowdStrike, встановлене на компʼютерах з Windows. Про технічний збій у роботі повідомили кілька українських сервісів.
Фото: EPA