Команда Гарріс почала розміщувати у ключових штатах рекламу з підтримкою України - Politico
Про це повідомляє Politico, передає Укрінформ.
Очікується, що кампанія, якою керує Демократичний відділ американського комітету super PAC (America’s Future Majority Fund super PAC), включатиме рекламу в трьох штатах, які «сумніваються» - Пенсильванії, Мічигані та Вісконсині, де проживає значна кількість населення, що має коріння з Польщі, України, Литви та інших країн Східної Європи.
Під час президентських дебатів у вівторок Гарріс звернулася безпосередньо до 800 000 польських американців у Пенсильванії, стверджуючи, що Польща буде наступною ціллю Росії після України.
«Якби Дональд Трамп був президентом, Путін сидів би зараз у Києві», - заявила Гарріс.
Видання зазначає, що понад 700 000 людей у Пенсильванії, або близько 5% населення штату, є американцями польського походження, а близько 122 000 - американцями українського походження. У Мічигані проживає близько 900 000 польських американців і 40 000 американців українського походження, а у Вісконсині - близько 480 000 польських американців.
У 2020 році Байден переміг Трампа в Пенсильванії на 80 000 голосів, Мічигані - на 154 000 голосів і Вісконсині - на 20 000 голосів.
Ця реклама представляє новий підхід демократів у штатах, де найбільше вагаються, і де проживають громади, для яких війна в Україні має більш особистий відгук, і намагаються переконати їх у тому, що в разі перемоги Трамп покине Україну і союзників НАТО, пише видання.
Під час дебатів у вівторок Трамп двічі відмовився відповісти, чи хоче він, щоб Україна перемогла у війні. Він сказав, що в разі обрання буде вести переговори як з Росією, так і з Україною щодо мирного врегулювання, і наполягав на тому, що Байден провалив спроби запобігти війні.
Як повідомляв Укрінформ, рівень підтримки кандидатки на посаду президента США від демократів Камали Гарріс після теледебатів дещо зріс, і тепер вона випереджає кандидата від республіканців Дональда Трампа на 5%.
Фото: Victor J. Blue/Bloomberg