Гарріс збирає та витрачає на виборчу кампанію значно більше коштів, ніж Трамп - Politico
Як передає Укрінформ, про це повідомляє Politico.
"Кампанія Камали Гарріс витратила майже втричі більше, ніж кампанія Дональда Трампа у серпні, але зібрала стільки, що вона все одно збільшила свою грошову перевагу", - йдеться у повідомленні.
Кампанія Гарріс вступила у серпень з більшими коштами, ніж Трамп, та зуміла зібрати більше, ніж витратила за місяць. Кампанія Трампа, навпаки, витратила більше, ніж зібрала. Передвиборча кампанія Гарріс зібрала 190 мільйонів доларів, а кампанія Трампа - трохи менше 45 мільйонів доларів.
Але перевага Гарріс у фінансуванні й кращий збір коштів означають, що вона закінчила місяць із 235 мільйонами доларів, що на 100 мільйонів більше, ніж у Трампа.
Пряме фінансування кампанії — це лише частина ширшої політичної екосистеми, і Трамп має значну зовнішню підтримку від Республіканської партії та груп, які займаються як традиційною купівлею реклами, так і агітаційною роботою. Але гроші на передвиборчу кампанію мають кілька переваг. Вони безпосередньо контролюються кандидатами та їхніми найближчими радниками, і кампанії отримують кращі розцінки на телерекламу, ніж зовнішні групи, що важливо, оскільки платні медіа зараз є найбільшою категорією витрат як для Трампа, так і для Гарріс.
Зокрема, за серпень команда кандидата від демократів витратила на створення “медіапродукції” та купівлю реклами $137 млн із $174 млн загальних витрат на кампанію за цей місяць.
Інші великі категорії витрат команди віцепрезидента включали $6,7 млн на авіаперельоти, $6,4 млн на оплату праці та $4,5 млн - на розсилку текстових повідомлень.
У Трампа на платні ЗМІ припало 47 мільйонів доларів з 61 мільйона доларів серпневих витрат, ще 10,1 мільйона доларів пішло на поштові розсилки та лише 4,5 мільйона — на всі інші категорії витрат.
Кампанія Гарріс та Національний комітет Демократичної партії налічують понад 1200 співробітників, порівняно з приблизно 320 у кампанії Трампа та Національному комітеті республіканців.
Відтоді, як Гарріс вступила у виборчі перегони, вона значно перевищила за обсягом залучених коштів та витратами кампанію Трампа. Віцепрезидентка швидко подолала фінансові труднощі, з якими зіштовхнулися демократи, коли очікуваним кандидатом від партії був президент Джо Байден.
Позитивним моментом для республіканців може бути наявність грошей у Національного комітету Республіканської партії, який повідомив, що протягом місяця зібрав $40 млн і витратив $60 млн, а на кінець місяця залишився з $79 млн. Ця сума перевищила доступні кошти Національного комітету Демократичної партії, який повідомив, що зібрав 69 мільйонів доларів і витратив 84 мільйони, залишившись на кінець місяця з 50 мільйонами доларів. Підсумкові дані партій не включають гроші, які все ще перебувають у спільних комітетах зі збору коштів.
Найбільшою категорією витрат Національного комітету Демократичної партії була агітація, на яку пішло 10 мільйонів доларів. Для Республіканського комітету в серпні найбільшою категорією витрат були поштові витрати — 4,6 мільйона доларів.
Зазначається, що Трамп також значною мірою покладається на зовнішні групи, зокрема, для передвиборчої діяльності, яку більшість кампаній традиційно проводять власними силами, наприклад, агітацію.
Як повідомляв Укрінформ, у США пройшли перші телевізійні дебати між кандидатами в президенти від Демократичної партії Камалою Гарріс та Республіканської – Дональдом Трампом.
63% учасників опитування телеканалу CNN, проведеного SSRS серед зареєстрованих виборців, вважають, що на теледебатах краще виступила Гарріс.
Президентські вибори у США відбудуться 5 листопада.
Фото: АА