Facebook та Instagram хочуть ввести технологію розпізнавання облич для боротьби зі шахрайською рекламою
Про це повідомляє ВВС, передає Укрінформ.
Ілон Маск та експерт з особистих фінансів Мартін Льюїс є одними з тих, хто став жертвами таких шахраїв, які зазвичай рекламують інвестиційні схеми та криптовалюти.
Meta вже використовує систему перевірки реклами, яка використовує штучний інтелект (ШІ) для виявлення фальшивих відгуків знаменитостей, але зараз прагне посилити її технологією розпізнавання облич. Вона працюватиме, порівнюючи зображення з оголошень, позначених як сумнівні, з фотографіями профілів знаменитостей у Facebook або Instagram. Якщо буде підтверджено, що зображення збігається, а оголошення є шахрайством, воно буде автоматично видалено.
Мета заявила, що «раннє тестування» системи показало «багатообіцяючі результати», тож тепер вона почне показувати сповіщення в додатку більшій групі публічних осіб, які постраждали від так званої «приманки для знаменитостей».
Проблема шахрайства з використанням знаменитостей є давньою для Meta. Шахраї все частіше використовують так звану технологію deepfake, коли реалістичну комп'ютерну подобу або відео використовують для того, щоб створити враження, ніби знаменитість підтримує продукт або послугу.
Meta також оголосила, що використовуватиме технологію розпізнавання облич, щоб допомогти людям, чиї акаунти стали заблокованими у своїх соціальних мережах. Наразі розблокування акаунтів в Instagram або Facebook передбачає завантаження офіційного посвідчення особи або документів.
Але тепер відеоселфі та розпізнавання облич тестуються як спосіб довести, ким є людина, і швидше відновити доступ. Наданий користувачем матеріал буде перевірено на відповідність зображенню профілю облікового запису. Компанія заявляє, що відеоселфі будуть зашифровані та не будуть публічно демонструватися. Дані про обличчя, згенеровані під час порівняння, будуть видалені після перевірки.
Як повідомляв Укрінформ, cуд ЄС ухвалив, що Meta Platforms повинна мінімізувати кількість особистих даних користувачів, які він використовує для розсилки персоналізованої реклами.