Google анонсував зміни у пошуковику для європейських користувачів
Про це повідомляє Reuters, передає Укрінформ.
Відповідно до Закону ЄС про цифрові ринки (DMA), Google заборонено надавати перевагу своїм продуктам і послугам на своїй платформі. Закон набув чинності минулого року і має на меті обмежити монополію великих технологій.
Відтоді Google Search намагається задовольнити вимоги сайтів порівняння цін, готелів, авіакомпаній та дрібних роздрібних торговців. Останні три групи заявили, що через нещодавні зміни в Google кількість переходів на пряме бронювання їх продукції впала на 30%.
У зв’язку з цим, а також щоб виконати вимоги DMA, Google пропонує більше змін у пошуковику в Європі. Зміни включають розширення і однакове форматування видачі, що дозволяють користувачам вибирати між сайтами порівняння і сайтами продавців, нові формати, що дозволяють конкурентам показувати ціни і зображення на своїх сайтах, а також нові рекламні блоки для сайтів порівняння.
Для результатів пошуку в Німеччині, Бельгії та Естонії Google також планує видалити карту, що показує розташування готелів, і повернутись до старого формату видачі, схожого на «десять синіх посилань», в рамках короткого тестування, щоб оцінити інтерес користувачів до цього нововведення.
Порушення DMA може коштувати компанії до 10% їхнього річного глобального обороту.
Як повідомляв Укрінформ, Signal вдосконалює функції для дзвінків, щоб зробити їх більш конкурентоспроможними із Zoom та Google Meet, зокрема, додає можливість ділитися посиланням на дзвінок.