Споживацькі права можна захистити за допомогою чат-боту
Як передає Укрінформ, про це повідомила пресслужба відомства.
«Сподіваюся, українці будуть активно користуватися цим інструментом для захисту своїх прав. Адже тепер не потрібно надсилати листи або втрачати час у чергах на прийом», – зазначила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.
Щоб залишити звернення, потрібно вказати дані заявника, обрати тип звернення (заява, скарга, пропозиція) та викласти суть питання. Після цього, залежно від суті звернення, необхідно відповісти на додаткові питання. До заяви можна додавати фото або документи.
За словами заступника голови Держпродспоживслужби Анатолія Вовнюка, після завершення тестового періоду можливе вдосконалення функціоналу чат-боту.
«Ми хочемо, щоб цей інструмент був зручним для користувачів, тому аналізуватимемо, наскільки активним та ефективним буде його використання», - підкреслив Вовнюк.
Також чат-бот є одним із компонентів системи Е-споживач, впровадження якої було анонсовано нещодавно.
Раніше Магалецька наголошувала, що діджиталізація є одним із ключових напрямків реформування Держпродспоживслужби.