Якістю послуг у ЦНАП задоволені 77% українців - Федоров
Як повідомляє кореспондент Укрінформу, про це сказав віцепрем'єр-міністр - міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров під час щорічної конференції Програми «U-LEAD з Європою» - «Послуги для всіх».
"За результатами дослідження суспільної думки щодо держуправління 77% українців задоволені послугами в ЦНАП і наша мета сьогодні, щоб якість послуг у ЦНАП перевищила очікування відвідувачів, а кількість громадян, задоволених державними послугами, була більше 90%", - розповів Федоров.
За його словами, цього року Мінцифри планує запустити нові формати ЦНАП - "Центри Дія", де можна буде отримати усі необхідні державні послуги та вирішити кілька питань за один візит. Загалом у відомстві планують до 2024 року відкрити понад 3,5 тис. точок доступу до адмінпослуг.
Федоров нагадав, що крім цього у 2021 році з'явиться онлайн-платформа, де працівники ЦНАПів зможуть навчатися та проходити онлайн-курси, необхідні для покращення своїх професійних навичок. Також на платформі громадяни зможуть отримати інформацію про розташування, найближчого ЦНАПу, години його роботи та записатися в електронну чергу.
Як повідомляв Укрінформ, Кабінет Міністрів 24 березня затвердив порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг.
У Державному бюджеті на цей рік передбачено 231 млн грн на підтримку і створення Центрів надання адміністративних послуг в українських громадах.
Фото: «U-LEAD з Європою»