Цьогоріч у мандри вирушали, аби покращити психічний стан та задля нових вражень
Як передає Укрінформ, про це свідчать результати опитування «Огляд подорожей у Європі у 2021 році», яке провели Microsoft Advertising.
Опитування здійснили, щоб дізнатись про вплив Covid-19 на звички європейців подорожувати. Участь у ньому взяли понад 600 респондентів з країн Європи у віці 18-65 років, які мають намір подорожувати. Більшість мандрівників відпочивали з метою покращити психічний стан, втекти від карантину та заради нових вражень.
Дані опитування Microsoft Advertising показують, що майже половина європейців (48%) віддають перевагу бронювати відпустку ближче до дати поїздки. Постійна зміна обмежень на в’їзд у країнах змусила їх пристосуватися до набагато більш гнучкого та швидкого прийняття рішення щодо поїздок. Європейці, які брали участь в опитуванні, стверджують, що 65% з них схильні вибирати гнучкі варіанти скасування при бронюванні подорожей. 23% мандрівників бронюють більше однієї поїздки з можливістю скасування, а 40% респондентів зазначили, що вони бронюють поїздку завчасно, щоб отримати найкращу ціну.
Більше третини (38%) респондентів відзначили, що нова ситуація відкрила можливість відмовитися від постійного місця проживання та вести більш «кочовий» спосіб життя. Майже половина респондентів (46%), які працюють дистанційно, зазначили, що змогли взяти відпустку, яку раніше не змогли б отримати саме в цей період.
Зазначається, що перехід до моделі гібридної роботи дозволив мандрівникам планувати подорожі поза графіком відпусток. Можливість працювати з дому привела до того, що майже половина мандрівників (45%) вибирають поїздки, де вони можуть насолоджуватися зміною оточення та працювати прямо з місця, яке вони бронюють.
Багато віддалених працівників (53%) кажуть, що можуть дозволити собі подорожувати більш регулярно завдяки цій новій робочій моделі. Зокрема, це стосується міленіалів (23-38 років), 56% яких подорожують, поєднуючи відпочинок і віддалену роботу.