ArtHub: іноземним журналістам презентували традиційний український одяг
Як повідомляє кореспондент агентства, були представлені 10 унікальних строїв із Закарпаття, Полтавщини, Буковини, Східного Поділля, Західного Полісся та нові інтерпретації вишивки й орнаментів на сучасних сукнях.
Перед початком заходу гостей ArtHub привітав народною піснею дитячий вокально-хореографічний ансамбль "Зернятко", а вихід кожної з моделей супроводжувався мелодіями пісень українських переможниць Євробачення 2004 і 2016 років Руслани й Джамали.
Спеціально для перформансу була організована тематична зона, де кожна з моделей окрім презентації костюмів демонструвала традиційні заняття української жінки: вишивання, ткацтво, тертя маку. Учасниці заходу також співали, грали на бандурі й частували відвідувачів ArtHub пиріжками.
Як зазначили організатори, унікальні зразки старовинних костюмів спеціально для презентації надали власники галереї "Ukraina Antiqua" Ігор Турейський та Максим Очкур, а сучасна українська мода була представлена сукнями дизайнера Юлії Магдич.
За словами першого заступника міністра інформаційної політики Еміне Джапарової, основна ідея заходу полягає в тому, щоб "показати іноземним ЗМІ ту Україну, якою бачимо її ми, якою ми її відчуваємо".
"І вишиванка, і традиційний одяг, й історія, і побут — це все є частина оформлення нової нації", - наголосила вона.
У свою чергу генеральний директор проекту OUTLOOK, який виступив організатором показу, Дарія Карякіна зауважила, що завдяки подібним заходам Україна поширює свою культуру й надбання серед світової спільноти.
"Кожен із наших партнерів, який долучився до акції на волонтерських засадах, показує, що громадянське суспільство в Україні існує, розвивається, бо молодим українцям дуже хочеться показувати, якою багатогранною є Україна, поширювати нашу культуру й наші здобутки у світі... Разом ми творимо нашу нову й новітню історію України", - підкреслила Карякіна.
Нагадаємо, Українське національне інформаційне агентство "Укрінформ" стало Національним інформаційним партнером Пісенного конкурсу "Євробачення-2017". Із 1 до 14 травня ArtHub Укрінформу буде однією з локацій для роботи та спілкування представників іноземних ЗМІ.
Відео Максима Голубєва