Розвідка РФ давала вказівки судну, яке підозрюють у пошкодженні кабелів у Балтійському морі - ЗМІ
Китайське судно Yi Peng 3, яке підозрюють у пошкодженні телекомунікаційних кабелів у Балтійському морі, отримувало вказівки від російської розвідки.
15 грудня 2024
Китайське судно Yi Peng 3, яке підозрюють у пошкодженні телекомунікаційних кабелів у Балтійському морі, отримувало вказівки від російської розвідки.
09 грудня 2024
Нідерландські винищувачі F-35 здійснили перехоплення російських літаків над Балтійським морем.
04 грудня 2024
Екіпаж російського корабля в Балтійському морі вистрілив сигнальними боєприпасами по німецькому військовому гелікоптеру.
НАТО розробляє власний флот надводних безпілотників, призначених для захисту критично важливої підводної інфраструктури в Балтійському і Середземному морях.
29 листопада 2024
Фінська телекомунікаційна компанія Cinia повідомила, що несправність підводного кабелю C-Lion 1, який було пошкоджено 17 листопада, усунули, а прямий зв'язок по ньому між Фінляндією та Німеччиною відновлено.
Тимчасовий виконувач обов'язків міністра оборони Литви Лаурінас Кащюнас підтримує пропозицію Польщі щодо створення сил спеціального призначення для захисту інфраструктури Балтійського моря.
28 листопада 2024
Швеція направила офіційний запит до Китаю з проханням співпрацювати у розслідуванні пошкодження двох кабелів у Балтійському морі.
27 листопада 2024
Глава польського уряду Дональд Туск запропонував союзникам з Балтійських та Скандинавських країн створити спільну місію патрулювання в Балтійському морі для захисту критичної інфраструктури в регіоні.
26 листопада 2024
Швеція попросила судно із Китаю, що проходило біля пошкоджених кабелів зв’язку у Балтійському морі, переміститися у шведські територіальні води для допомоги у розслідуванні інциденту.
20 листопада 2024
Шведські слідчі у межах розслідування справи про пошкодження кабелів зв'язку у Балтійському морі вивчають можливу причетність до цього китайського суховантажного судна, яке перебувало у зазначеному районі.
Міністр оборони Фінляндії Антті Хяккянен заявив, що пошкодження телекомунікаційних кабелів на дні Балтійського моря розслідується як диверсія, та закликав НАТО і Європейський Союз вжити заходів для протидії гібридним загрозам.
19 листопада 2024
Німеччина та Фінляндія глибоко стурбовані виведенням з ладу кабелю даних, який з’єднує дві країни, та наголошують на необхідності захисту критичної інфраструктури.
04 листопада 2024
Швеція відхилила 13 офшорних вітроенергетичних проєктів у Балтійському морі, оскільки вони становлять ризик для здатності країни захистити себе від нападів з боку Росії.
12 жовтня 2024
До охорони підводної інфраструктури у Балтійському і Північному морях буде залучено морський оперативний підрозділ німецьких спецпризначенців GSG-9.
Пожежу, яка у п’ятницю пошкодила нафтовий танкер у Балтійському морі, було ліквідовано у морському порту німецького міста Росток.
25 вересня 2024
Російські кораблі «систематично шпигують» за об'єктами критичної інфраструктури в Балтійському і Північному морях.
24 вересня 2024
Масове використання Росією старих та незастрахованих належним чином танкерів для експорту своєї нафти в обхід санкцій Заходу несе серйозну загрозу екологічної катастрофи уздовж німецького узбережжя Балтійського моря.
23 вересня 2024
Командувач Силами оборони Естонії генерал-майор Андрус Меріло наголосив на необхідності створення планів, які дозволять закрити Фінську затоку для російських кораблів, якщо це буде потрібно для забезпечення безпеки.
22 вересня 2024
Військово-повітряні сили (ВПС) Латвії протягом двох минулих днів над регіоном Балтійського моря виявили шість російських літаків.
13 серпня 2024
Польські винищувачі F-16 напередодні піднялися в небо на перехоплення російського літака-розвідника Іл-20, який виконував розвідувальну місію в міжнародному просторі над Балтійським морем.
10 серпня 2024
Німецькі та шведські ВПС знову були підняті по тривозі через появу над Балтикою російського літака.
18 липня 2024
Російські провокації у повітряному просторі над Балтійським морем не мають жодного сенсу, бо країни-члени НАТО з Північної Європи значно сильніші за Росію в авіаційному плані.
17 липня 2024
Фінські та шведські винищувачі здійснили перехоплення двох російських військових літаків над Балтійським морем.
10 липня 2024
НАТО значно посилило свої позиції щодо оборони та стримування РФ у регіоні Балтійського моря після приєднання Швеції й Фінляндії, водночас у Чорному морі можливості для цього залишаються обмеженими.
14 червня 2024
Польща допомагатиме союзникам у Балтійському морі виявляти кораблі “тіньового флоту” Росії, які нелегально транспортують нафтопродукти з РФ.
05 червня 2024
До литовського порту Клайпеда в рамках підготовки до навчань Baltic Operations 2024 (BALTOPS 24) прибули понад 30 військових кораблів країн НАТО.
31 травня 2024
Будь-які спроби Росії в односторонньому порядку змінити кордони та лінії делімітації у Балтійському морі є порушенням міжнародного права та є неприйнятними.
22 травня 2024
Росії має намір розширити свої територіальні води в Балтійському морі поряд із державним кордоном з Литвою та Фінляндією.
17 травня 2024
У першому кварталі 2024 року кількість вильотів винищувачів НАТО на перехоплення російських літаків, які наближалися до повітряного простору країн-союзниць Альянсу над регіоном Балтійського моря, зросла на 20-25%.
04 травня 2024
Фінське Агентство транспорту та зв'язку Traficom стверджує, що глушіння сигналів GPS над Балтійським морем «найімовірніше» є побічним ефектом боротьби Росії з безпілотниками.
реклама