Анулювання Фонду безпеки дорожнього руху на потреби Укрзалізниці у держбюджеті-2022
6 жовтня, 12:00 - круглий стіл на тему: “Неприпустимість анулювання Фонду безпеки дорожнього руху на потреби Укрзалізниці у держбюджеті-2022”
Організатор: Громадська спілка «Національна рада з безпеки дорожнього руху».
Учасники: Антон Геращенко - радник міністра МВС; Ігор Діденко - радник міністра МВС; Андрій Мокан - керівник ГС «Національна рада з безпеки дорожнього руху», модератор; Юрій Чорний - заступник директора Інституту медицини транспорту МОЗ України.
Коротко. У держбюджеті на 2022 рік на фонд БДР (закупівля фото та відео камер, обслуговування доріг, та всі інші Програми) – не передбачено жодної гривні. Всі кошти перенаправлено на закупівлю вагонів для Укрзалізниці. Зазначений фонд – захищена стаття бюджету і обов’язкова до виконання.
Акредитація представників ЗМІ: anna@ukrinform.com
У зв'язку з карантинними обмеженнями кількість місць обмежена.
Захід транслюватиметься на сайті та YouTube-каналі Укрінформу: https://www.youtube.com/user/UkrinformTV
Використання будь-яких матеріалів з офіційного YouTube-каналу Укрінформ можливе лише за умови дотримання авторських прав, встановлених каналом. Демонструючи ролик в ході прямого ефіру, необхідно послатися на автора — Укрінформ — показати його назву на екрані та вимовити її вголос.
Підсумкові матеріали:
Україна втрачає на дорогах кожні 2,5 год. одну людину — народний депутат
Україна втрачає на дорогах унаслідок ДТП кожні 2,5 години одну людину, а кожні 20 хвилин одна особа травмується в аваріях у нашій державі.
Про це під час круглого столу в Укрінформі на тему: “Неприпустимість анулювання Фонду безпеки дорожнього руху на потреби Укрзалізниці у держбюджеті-2022” заявив народний депутат Павло Фролов.
“Кожні 2,5 години Україна втрачає людину на дорогах. І фактично кожні 20 хвилин травмується один українець на наших дорогах. На жаль, за цими показниками аварійності Україна займає одне з найвищих місць у Європі”, - заявив парламентарій.
Фролов поінформував з посиланням на розрахунки міжнародних експертів, зокрема, і Світового банку, що Україна втрачає внаслідок ДТП кожен рік майже 2 % ВВП.
Зі свого боку радник глави Міністерства внутрішніх справ (МВС) Ігор Діденко зазначив, що на українських дорогах, у середньому, щодня гине до 10 осіб.
Окремо Діденко уточнив, що, за статистикою, близько 40 відсотків аварій стаються через перевищення швидкості громадянами.
Як повідомлялося, 29 вересня на Київщині у ДТП постраждало 2 осіб, ще двоє - загинуло.
Активісти і посадовці виступають за збереження коштів у Фонді безпеки дорожньго руху
Кошти з Фонду безпеки дорожнього руху, які у проєкті держбюджету на 2022 рік пропонується перерозподілити на інші потреби, необхідно залишити у ньому.
Про це заявив народний депутат Павло Фролов під час круглого столу в Укрінформі “Неприпустимість анулювання Фонду безпеки дорожнього руху на потреби Укрзалізниці у держбюджеті-2022”.
“У минулому році десь 4 мільярди гривень, які тоді були спрямовані на цей Фонд, були перерозподілені бюджетом на закупівлю вагонів (для потреб Укрзалізниці - ред.). І ця історія повторюється й у цьому році, тобто, у проєкті (держбюджету на 2022 рік — ред.), поданому Мінфіном і Кабміном до Верховної Ради, передбачено ці кошти з Фонду безпеки дорожнього руху знову перерозподілити і спрямувати на закупівлю вагонів”, - сказав депутат.
За його словами, коли був створений цей Фонд, передбачалося, що орієнтовно 5% від його загального фінансування має спрямовуватися на заходи забезпечення безпеки дорожнього руху, до яких належить і встановлення камер автофіксації порушень ПДР. Розпорядниками коштів по Фонду безпеки дорожнього руху, відповідно до законодавства, є Міністерство інфраструктури та Укрінфрапроєкт.
На думку парламентарія, запропонований у проєкті держбюджету-2022 перерозподіл певних коштів з Фонду на закупівлю вагонів для Укрзалізниці засвідчує, що “головний розпорядник, який готує таку пропозицію, неналежним чином... забезпечує виконання заходів з безпеки дорожнього руху”.
“Тому я ініціював внесення поправок до (проєкту) бюджету, для того щоб ці кошти Фонду безпеки дорожнього руху залишити саме на безпеку дорожнього руху, а не витрачати їх на вагони у наступному році. Цю пропозицію підписали й інші народні депутати”, - заявив Фролов.
Зі свого боку радник міністра внутрішніх справ Ігор Діденко наголосив, що важливо повернути це питання у правове поле.
“І мабуть, (важливо — ред.) у тому числі і пану Президенту звернути увагу на те, що кошти, які повинні зберігати (життя — ред.) людей на дорогах, будуть направлені на закупівлю транспортних засобів для Укрзалізниці вже другий рік (поспіль — ред.). Я вважаю, що вагони потрібні, але є дуже багато інших інструментів (для залучення коштів на ці потреби — ред.)”, - заявив Діденко.
При цьому керівник ГС «Національна рада з безпеки дорожнього руху» Андрій Мокан нагадав, що міністр внутрішніх справ Денис Монастирський під час презентації пріоритетних напрямів діяльності МВС назвав розбудову системи комплексів автофіксації порушень ПДР і запровадження на дорогах автомобілів - “фантомів”.
На переконання активіста, ці ініціативи покращать показник ефективності реалізації програми щодо забезпечення безпеки дорожнього руху в Україні.
“І хотілося би звернутися до Президента Володимира Зеленського, щоб була підтримана все ж таки ініціатива щодо залишення фінансування (у Фонді безпеки державного руху — ред.) та (ініціатива щодо - ред.) розподілу коштів за МВС стосовно того, щоб ми могли безпечно пересуватися на наших дорогах та покращувати інфраструктуру для забезпечення життя наших громадян”, - сказав Мокан.
Як повідомляв Укрінформ, Кабінет Міністрів на засіданні 15 вересня затвердив законопроєкт "Про Державний бюджет України на 2022 рік" та подав його до парламенту. Того ж дня у Верховній Раді зареєстрували цей документ під номером 6000.
Відео:
Замовити фото натисніть тут - Фотобанк