В Україні стартує інформаційна кампанія «Оновлюй дані в ТЦК»
Про це повідомляє кореспондент Укрінформу.
У рамках кампанії створено віде- та аудіоролики із закликом “Оновлюй дані у ТЦК” хронометражем 20 секунд, які спонукають громадян прийти в Територіальні центри комплектування та соціально підтримки (ТЦК та СП) та оновити свої дані щодо військово-облікових спеціальностей.
Начальник управління персоналу штабу Командування Сухопутних військ Збройних Сил України полковник Роман Горбач наголосив, що оновлення даних та мобілізація — це різні речі, тому не варто хвилюватись, що особу терміново заберуть у військо.
“Оновити дані — це наповнити картотеки територіальних центрів комплектування дуже важливою інформацією, яка в подальшому вже буде в нагоді для оповіщення громадян і здійснення мобілізації. Але хотів би підкреслити, що оновлення даних і мобілізація — це зовсім різні речі. Про поновлення даних в наших картотеках і базах ми повинні були думати ще в мирний час, а зараз - це виклик. Тому ця інформаційна кампанія має для оборони держави дуже велике значення, і якщо громадяни усвідомлять важливість оновлення військово-облікових даних ТЦК, це значно спростить систему роботи”, - наголосив Горбач.
Він додав, що самостійне оновлення даних в ТЦК дозволило б уникнути і багатьох проблем на вулицях, коли громадянам вручають повістки та просять прийти у військкомат саме для цієї процедури. За словами Горбача, значна кількість працівників військкоматів відволікається від своєї роботи саме для вручення повісток.
“Якщо громадяни самі будуть це робити, то весь цей ресурс звільниться для того, щоб було менше черг у ТЦК”, - зазначив він.
Заступниця міністра оборони Ганна Маляр також підтвердила, що оновлення даних в ТЦК не означає термінової мобілізації.
“Ні, це не означає, що людина одразу буде мобілізована. Якщо людина оновлює свої дані, навпаки полегшить роботу ТЦК, ми приберемо частину і корупційних ризиків в цій ситуації і взагалі потрібно чітко розуміти, що не всі мобілізовані - це обов'язково люди, які виконують стрілецькі задачі, є потреба в усіх спеціальностях”, - наголосила Маляр.
За її інформацією, кампанія “Оновлюй дані в ТЦК” реалізована у тісній взаємодії з відповідальним українським бізнесом - креативною агенцією IAMIDEA та Ігорем Фінашкіним, продакшном NO STARS та Іваном Крутоусом. Домовленості щодо розміщення матеріалів на волонтерській та благодійній основі забезпечує dentsu Ukraine та Олександр Гороховський.
Інформаційні матеріали транслюватимуться у телемарафоні «Єдині новини» та на інших телеканалах, на радіо, у кінотеатрах (Multiplex, Планета Кіно, Оскар та інших), на площинах цифрової зовнішньої реклами, у потягах Укрзалізниці, у вигляді банерів на партнерських сайтах в інтернеті, на сторінках у соцмережах Міноборони та ЗСУ та інших майданчиках, з якими ведуться переговори, відзначила Маляр.
Як повідомляв Укрінформ, сьогодні Президент України Володимир Зеленський підписав ухвалені парламентом 27 липня закони про продовження дії воєнного стану на 90 діб - до 15 листопада 2023 року і про проведення загальної мобілізації.