Замовити пресконференцію в Укрінформі

реклама

Український баггі «Хижак» став потужнішим і лютішим

Український баггі «Хижак» став потужнішим і лютішим

Блоги
Укрінформ
При цьому його можна сміливо назвати народним баггі

Баггі «Хижак» розпочали свій шлях до підрозділів Сил оборони України у 2022 році і, будучи волонтерською ініціативою вінницьких ентузіастів, стали одними з найбільш затребуваних машин у ближній зоні ЛБЗ. При цьому за час, що минув, ці машини зазнали безліч змін і удосконалень, причому, що стосуються не лише характеристик самих баггі, а й технологічних процесів при їх виробництві.

Я мав можливість не тільки оглянути нову партію для підрозділів СОУ баггі «Хижак», але й взяти участь у тест-драйві нової модифікації, яка стала потужнішою, лютішою, а ще й при цьому – дешевшою!

Насамперед, у даний час виробництво перейшло на випуск виключно повнопривідних версій. Було посилено каркас і надійність вузлів. Маса баггі у повнопривідній версії становить трохи більше тонни.

Примітно, що ряд вузлів для баггі виконується на підприємстві на власних токарних верстатах, із матеріалів, взятих із трофейної російської техніки, що не підлягає відновленню, зокрема – алюмінієвого сплаву АБТ-102. Дуже символічно.

Але найцікавіше – це нова, модернізована баггі, на яку встановлюється інжекторний двигун, що дозволив надати машинці ще більше мобільності, маневреності та лютості. І це при тому, що попередня версія була настільки спритною, що одному з екіпажів удалося навіть уникнути російського fpv-дрона, який переслідував їх над пересіченою місцевістю!

Машина без проблем розвиває на пересіченій місцевості швидкість понад 120 км/год та долає круті схили.

Крім того, нові моделі найближчим часом отримають турель із радіусом обороту 360°, що дозволяє значно підвищити можливості вогневого контролю, а також вести вогонь по повітряних цілях.

На сьогодні баггі «Хижак» є зовсім іншою машиною в порівнянні з тими, які були представлені в першій партії. Завдяки організації та раціоналізації виробництва, вдалося не лише підвищити обсяги виробництва, а й значно зменшити вартість готової продукції на виході, при підвищенні якості та характеристик баггі.

При цьому баггі «Хижак» можна сміливо назвати народним баггі, оскільки їхнє виробництво стало можливим і залишається таким завдяки підтримці волонтерів та регулярним зборам на потреби підрозділів, які відчувають гостру потребу в машинах такого типу. І це при тому, що на сьогодні в Україні баггі «Хижак» практично не має конкурентів у категорії ціна-якість.

Народний баггі став найкращим проєктом, тягатися з яким дуже складно навіть західним аналогам.

Автор:

Олександр Коваленко, військово-політичний оглядач, «Інформспротив»

«Інформаційний спротив»

* Точка зору автора може не збігатися з позицією агентства
Розширений пошукПриховати розширений пошук
За період:
-