В Укрінформі презентували комунікаційну програму "Крим - це Україна"
Про це на прес-конференції в агентстві сказала перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.
"Говорячи про третю річницю окупації Криму, ми говоримо не просто про факт окупації, а вважаємо за необхідне зробити в презентованій програмі акцент на тому, що в Криму є опір, який триває три роки, що люди не коряться цій російській дійсності", - повідомила Джапарова.
За її словами, є багато форм ненасильницького опору режиму - від перегляду українських ЗМІ до відмови від російського громадянства і паспорта, без яких жити в Криму практично неможливо.
Як повідомила Джапарова, насамперед, комунікаційна програма розрахована на жителів Криму. Саме їм адресовані звернення представників українського уряду.
"Представники уряду - від прем’єра до міністрів - звертаються до кримчан і кажуть, чому важливо повернути Крим", - зазначила вона.
Крім того, підготовлено ролики на тему репресій, викрадання людей, а також історії незламних людей, таких як Балух або Ібрагімов.
"Ця частина кампанії розрахована на українців, щоб показувати їм, що в Криму триває опір, що не всі, як розповідає російська пропаганда, щасливі від російської дійсності", - розповіла Джапарова.
Ще одна складова кампанії - міжнародна. "Якщо брати міжнародний вимір, то ми несемо в світ ту ідею, що Україна сьогодні потребує допомоги, що без підтримки світу Україна не може впоратися з викликом агресора", - повідомила перший заступник міністра інформаційної політики, підкресливши, що "разом ми сила, і разом нам повертати Крим".
"Наша кампанія - про те, що Крим - це не локальна проблема, не окремий біль кримських татар або переселенців звідти. Це стосується кожного українця, бо без Криму немає сильної України, нема європейської України", - заявила Джапарова.
Вона повідомила, що в рамках комунікаційної кампанії до 26 лютого - Дня опору Криму - в Києві з'явиться понад 100 бордів та 100 сіті-лайтів із зображенням символів кримського опору окупації. Крім того, кожен регіон України планує виставити 50 сіті-лайтів і 40 бордів. Тільки в Херсонській області вже розміщено 10 сіті-лайтів і 10 бордів, два з яких — у Генічеську.