МІП презентував медіа-кампанію до 100-річчя Курултаю
Медіа-кампанію представила перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.
"Я презентую медіа-кампанію, яку запускає Міністерство інформаційної політики до 100-річчя першого національного з'їзду кримських татар - Курултаю. Це наш парламент, який був достатньо демократичним явищем як на початок 20-го сторіччя. Тому що, наприклад, в Курултай могли обиратися жінки. Він скасовував соціальні привілеї, надавав кожному право обирати і дійсно став платформою високої політичної культури і організації", - сказала Джапарова.
За її словами, однією зі складових кампанії є розміщення низки бордів та сіті-лайтів, які доносять до українців розуміння того, чим є Курултай. Перші з них вже можна побачити у Києві. Також підготовано тематичний відеоролик, в тому числі, англійською мовою, який передадуть Міністерству закордонних справ з метою просування кампанії на міжнародній арені. Нацрада з питань телебачення та радіомовлення надала відеоролику статус соціальної реклами.
Крім того, випущені інформаційна листівка і брошура, розроблена спільно з відомим кримськотатарським істориком Гульнарою Бекіровою, яка коротко розповідає про основні задачі Курултаю, його мету та історію.
Як підкреслила Джапарова, започаткована медіа-кампанія є частиною Стратегії інформаційної реінтеграції Криму і, в тому числі, Стратегії публічної дипломатії кримськотатарського народу.