Кількість студентів з окупованого Криму в українських вишах зростає — Міносвіти
На цьому наголосив перший заступник міністра освіти і науки України Павло Хобзей під час V Міжнародного форуму “Окупований Крим: 5 років опору”, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Для нас дорога кожна дитина, яка лишилася в окупованому Криму. І міністерство робить все можливе для того, щоб забрати їх звідтіля чи дати їм наш український зміст, який був до того часу і який зараз є в наших школах”, - підкреслив Павло Хобзей.
Він зазначив, що уряд вніс зміни до постанови Кабінету міністрів, внаслідок чого міжнародну українську школу, яка орієнтована на навчання і отримання освіти дітьми трудових мігрантів, поширено на мешканців Криму.
“Є певна статистика, яка свідчить, що впродовж 3-х років — з 2015 по 2018 роки — в цій школі навчалось 611 учнів, отримали атестат про повну загальну середню освіту 114 учнів, свідоцтво про загальну середню освіту отримали 87 учнів. Ми розуміємо, що сайт, через який працює міжнародна українська школа, може відслідковуватись і це певний ризик”, - сказав Хобзей.
Він додав, що тільки цим не обмежились, а працювали спільно з навчальною платформою “Прометеус” і також “ЕдЕрою” і підготували дистанційні курси з української мови та історії України - для того, щоб дітям з Криму можна було підготуватись і здати зовнішнє незалежне оцінювання, необхідне для вступу у вищі навчальні заклади на материку.
Крім того міністерство створило кілька центрів “Крим-Україна” при вишах, через які можна вступати до вищих навчальних закладів.
“Тобто якщо раніше взагалі не можна було екстерном отримати атестат і свідоцтво про базову освіту, ми це зробили для окупованих територій. І за результатами роботи освітніх центрів “Крим-Україна” у 2018 році вступило 227 осіб. Тоді як у 2017 році їх було 204, а в 2016-му — 153. Тобто є позитивна тенденція і ті кроки, які робить міністерство, правильні. І ми завжди відкриті для того, щоб допомагати і бути на стороні тих дітей, які бажають продовжувати навчання в Україні - чи в середній, чи у вищій школі”, - наголосив перший заступник міністра освіти.
На цьому наголосив перший заступник міністра освіти і науки України Павло Хобзей під час V Міжнародного форуму “Окупований Крим: 5 років опору”, повідомляє кореспондент Укрінформу.
“Для нас дорога кожна дитина, яка лишилася в окупованому Криму. І міністерство робить все можливе для того, щоб забрати їх звідтіля чи дати їм наш український зміст, який був до того часу і який зараз є в наших школах”, - підкреслив Хобзей.
Він зазначив, що уряд вніс зміни до постанови Кабінету міністрів, внаслідок чого міжнародну українську школу, яка орієнтована на навчання і отримання освіти дітьми трудових мігрантів, поширено на мешканців Криму.
“Є певна статистика, яка свідчить, що впродовж 3-х років — з 2015 по 2018 роки — в цій школі навчалось 611 учнів, отримали атестат про повну загальну середню освіту 114 учнів, свідоцтво про загальну середню освіту отримали 87 учнів. Ми розуміємо, що сайт, через який працює міжнародна українська школа, може відслідковуватися і це певний ризик”, - сказав Хобзей.
Він додав, що тільки цим не обмежилися, а працювали спільно з навчальною платформою “Прометеус” і також “ЕдЕрою” і підготували дистанційні курси з української мови та історії України - для того, щоб дітям з Криму можна було підготуватись і скласти зовнішнє незалежне оцінювання, необхідне для вступу у вищі навчальні заклади на материку.
Крім того, міністерство створило кілька центрів “Крим-Україна” при вишах, через які можна вступати до вищих навчальних закладів.
“Тобто, якщо раніше взагалі не можна було екстерном отримати атестат і свідоцтво про базову освіту, ми це зробили для окупованих територій. І за результатами роботи освітніх центрів “Крим-Україна” у 2018 році вступило 227 осіб. Тоді як у 2017 році їх було 204, а в 2016-му — 153. Тобто, є позитивна тенденція і ті кроки, які робить міністерство, правильні. І ми завжди відкриті для того, щоб допомагати і бути на стороні тих дітей, які бажають продовжувати навчання в Україні - чи в середній, чи у вищій школі”, - наголосив перший заступник міністра освіти.