У Криму відсутні реальні перспективи для суднобудування - Асоціація з реінтеграції
Як передає Укрінформ, про це у Фейсбуці повідомляє Асоціація з реінтеграції Криму.
«Міністр промисловості та торгівлі росії Деніс Мантуров на зустрічі з путіним пообіцяв «реанімувати» виробництво суден «Олімпія» на заводі «Море» в окупованій Феодосії та «продовжити» виробництво суден «Комета», - йдеться у повідомленні.
Асоціація з реінтеграції Криму зазначає, що дійсно, після захоплення заводу «Море» з 2014 року окупанти передали для будівництва на ньому два судна типу «Комета 120М», які раніше будувалися на заводі «Вимпел» у Рибінську. При цьому якщо «Комета 120М» є спробою російської модернізації радянської моделі судна на підводних крилах, то «Олімпія» була ще радянським проєктом та будувалася на початку 90-х років у кількості трьох суден.
Спільним та ключовим у проєктах цих кораблів є потужні двигуни німецького концерну «MTU Friedrichshafen GmbH», що є головними складовими проєкту.
«Відмова цього європейського виробника постачати свою продукцію агресорові призвела до спроб заміни двигунів на китайські, але це призвело до практичної неможливості надійної експлуатації «Комети», - наголосили в асоціації.
Наразі росіяни обіцяють налагодити випуск «власних двигунів» для «Комет», але це поки залишається утопічним, адже вони не змогли це зробити навіть для будівництва воєнних швидкісних катерів.
Підкреслюється, що за цих умов згадки про не дуже вдалий проєкт «Олімпіїї» тридцятирічної давнини свідчить про відсутність будь-яких реальних перспектив у суднобудуванні для окупованого Криму.
Як повідомлялося, Крим за умов окупації здатен забезпечити не більше 27% від власних витрат.